Veľmi rýchle vybavenie, super komunikácia, ďakujeme
Bezstarostné rozprávkové Vianoce v kúpeľoch, Bardejovské Kúpele
Bardejovské Kúpele
Výber ubytovania
Informácie o pobyte
Pobyt zahŕňa
- ubytovanie
- plná penzia formou bufetu
- neobmedzený vstup do Wellness Spa (bazény a sauny) v hoteli Ozón podľa otváracích hodín
- slávnostná vianočná večera so začiatkom o 17.00 hod. s vianočným programom
-
Štefanská zábava so začiatkom o 19.00 / živá hudba, štefanská kapustnica, fľaša vína na pár
-
Balíček procedúr: 2x klasická masáž, 2x min. kúpeľ, 2x soľná jaskyňa, 1x rašelina, 1x inhalácie, 1x prísadový kúpeľ
Cenník - Bonusy
- župany na každej izbe
- fľaša vína na izbu
- darček pre každého hosťa
- Vianočný punč + štrúdľa
- bezplatné parkovanie
- WiFi
Deti
- Deti do 3,99 rokov bez nároku na lôžko ZADARMO.
- Detská postieľka na požiadanie ZADARMO.
- Deti 4 – 5,99 zľava 50 % z ceny pobytu dospelej osoby, deti 6 - 15 rokov zľava 20 % z ceny pobytu dospelej osoby.
- Neobmedzený vstup do Wellness SPA hotel Ozón (bazény) - len v sprievode rodiča.
-
Vstup do soľnej jaskyne - len v sprievode rodičov, počet vstupov je totožný s počtom vstupov rodiča.
Cenník - Príplatky
Platia sa na mieste pri príchode na recepcii.
- miestny poplatok 2,50 € osoba / noc
- doplatok za výber konkrétnej izby resp. izby s balkónom, izby s výhľadom na čelnú stranu tak, ako je uvedené v cenníkoch kúpeľov
- skorý check in alebo neskorý check out je možný len v prípade, ak je izba k dispozícii za aktuálny poplatok (od 10 € / izba)
Cenník - Informácie
- V prípade zrušenia pobytu zo strany Bardejovských Kúpeľov nebude účtovaný žiadny storno poplatok.
Dôležité informácie
Otváracie hodiny Wellness & Spa: BAZÉN: denne 11.00 - 21.00 hod., SAUNOVÝ SVET: denne 13.00 - 21.00 hod., FITNESS, MASÁŽE, SOLÁRIUM, BAR: štvrtok - pondelok 13.00 - 21.00 hod.
- Check in - nástup na pobyt od: 14.00 hod.
- Check out - odhlásenie sa z pobytu do: 14.00 hod.
- Pobyt začína (stravou): Večerou.
- Pobyt končí (stravou): Obed.
- Podávanie stravy: Podávanie stravy v hoteli Ozón: raňajky 7:00 - 9:00 hod., obed 11:30 - 13:00 hod., večera 17:30 - 19:00 hod.
- Parkovanie: Monitorované parkovisko pri hoteli Ozón za poplatok (zľavy z parkovného platia pre držiteľov parkovacieho preukazu pre fyzickú osobu so zdravotným postihnutím, zľava je 50 % z cien parkovného). Možnosť prenájmu garáže za poplatok resp. platené parkovisko pri vilke Matilda. Klienti ubytovaní v apartmánoch vo všetkých kategóriách majú automaticky parkovisko zdarma.
- Internet: WiFi pripojenie v hoteloch Alexander, Astória, Alžbeta, Ozón a zadarmo WiFi pripojenie pre klientov ostatných ubytovacích zariadení na recepcii v hoteli Ozón.
- Zvieratá: V kúpeľoch je možné ubytovanie so zvieraťom vo vyhradených zariadeniach (vilkách).
- Upozorňujeme klientov, že v kúpeľných hoteloch sa nenachádzajú manželské lôžka ale lôžka, ktoré sa dajú v prípade potreby k sebe prisunúť.
- Až do odvolania sa klienti hlásia pri nástupe na pobyt na recepcii Hotela Ozón. Strava sa podáva v jedálni Napoleon Hotela Ozón.


Na konkrétny pobyt a termín
Vyberiete si z našej ponuky konkrétny pobyt a dátum.
(Pri objednaní pobytu nám do poznámky uveďte, že máte záujem o darčekový poukaz.)

Na konkrétny pobyt bez termínu
Vyberiete si z našej ponuky konkrétny pobyt a termín bude otvorený v rámci platnosti pobytu. Obdarovaný nás kontaktuje a vyberie si termín sám
(Pri objednaní pobytu nám do poznámky uveďte, že máte záujem o darčekový poukaz.)

Na určitú sumu - ODPORÚČAME (najviac predávané)
Poukaz je bez výberu konkrétneho pobytu a na akúkoľvek sumu.
Napríklad v hodnote 200 € a tak si obdarovaný vyberie pobyt do 200 €, prípadne si vyberie drahší pobyt a doplatí rozdiel.
Termíny
Rezervujte si pobyt
- Ak nájdete na inej webovej stránke lacnejšiu ponuku na rezerváciu toho istého pobytu, ubytovania a typu izby, môžete nás požiadať o vrátenie rozdielu v cene.
- Predtým, než požiadate o vyrovnania ceny, musíte nám poskytnúť odkaz na stránku s konkurenčnou cenou, ktorá musí byť stále dostupná online počas overovania.
- Konkurenčná ponuka musí byť pre to isté ubytovanie a rovnaký typ izby, rovnaký čas registrácie a odhlásenia a rovnaké stornovacie podmienky ako naša ponuka.
V akom prípade nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny?
- Ak je konkurenčná ponuka súčasťou vernostného alebo bonusového programu, nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny. Týmto myslíme situáciu, keď zákazník získava zľavu ako odmenu za rôzne aktivity, napr. opakovanú rezerváciu, prihlásenie sa, zadanie kódu kupónu alebo odporúčanie stránky iným zákazníkom, ktorá vedie k zmenšeniu pôvodnej ceny.
Predtým, než kontaktujete našu zákaznícku podporu, prejdite si najčastejšie otázky, v ktorých môžete nájsť odpoveď na váš problém a ušetriť tak svoj čas.
Pozrite si často kladené otázky - FAQ.