Ochota, rýchle jednanie, odporúčam.
Intenzívny MINI RELAX pobyt s relaxačným programom a vstupom do wellness, Hotel Flóra ★★★ Trenčianske Teplice
Dovoľujeme si vás informovať, že hotel bude od 17.11.2024 z dôvodu technickej odstávky zatvorený. O jeho otvorení vás budeme včas informovať (otvorenie hotela je naplánované na druhú polovicu januára 2025).
Hotel Flóra ★★★ Trenčianske Teplice
Informácie o pobyte
Pobyt zahŕňa
- ubytovanie v moderne zariadenej izbe s vlastným príslušenstvom (kúpeľňou, WC), rádiom, SAT-TV, telefónom, WiFi pripojením na internet a kúpacím plášťom
- polpenzia / raňajky a večera formou švédskych stolov (ak stravu čerpá aspoň 25 osôb)
Relaxačný program
1x klasická masáž celková (40 min.)
1x rašelinový zábal (20 min.)
Cenník - Bonusy
- welcome drink / pohár sektu na privítanie
- kúpací plášť počas celého pobytu
- bezplatné WiFi pripojenie na internet
- voľný vstup do bazénového komplexu s plaveckým a sedacím nerezovým bazénom s vodnými atrakciami
- denne 2-hod. vstup do saunového sveta so soľnou parnou saunou, bylinkovou inhaláciou, fínskou saunou, tepidáriom a vodnou cestou
- voľný vstup do fitness
- indoor aktivity: stolný tenis, stolný futbal ...
Deti
- Deti do 2,99 rokov bez nároku na služby ZADARMO.
- Detská postieľka na vyžiadanie a zadarmo.
- Deti nemajú v cene pobytu procedúry.
Cenník - Príplatky
Platia sa na mieste pri príchode na recepcii.
- miestny poplatok 1,80 € / osoba / noc
- plná penzia / obed / polievka, hlavné jedlo, šalátový bufet, dezert / + 10,00 € / osoba / noc
- plná penzia / obed / dieťa do 12 rokov + 7,00 € / dieťa / noc
- parkovné 3,00 € / noc pri pobyte na 1 - 2 noci, 1,50 € / noc pri pobyte na 3 a viac nocí
- poplatok za domáce zviera (malé plemená) 20,00 € / noc
Cenník - Informácie
- Rozkladací gauč, ktorý je súčasťou vybavenia apartmánu sa ráta u dieťaťa ako pevné lôžko (u dospelého ako prístelka), prístelkou pre dieťa je rozkladací gauč, ktorý sa musí na apartmán dodať.
- Pobyt je možné predĺžiť.
Dôležité informácie
- Nástupný deň: Nedeľa - Piatok
- Pobyt začína (stravou): Večerou.
- Pobyt končí (stravou): Raňajkami.
- Podávanie stravy:
Raňajky 07:30 - 09:00 hod., obed 12:00 - 14:00 hod., večera 17:30 - 19:00 hod.
- Parkovanie: Parkovisko za poplatok. Jedno priamo pred hotelom a druhé cez cestu. Obe sú monitorované kamerovým systémom a zabezpečené rampou a nočným strážnikom v objekte.
- Internet: WiFi v celom objekte zdarma, internetový kútik v hotelovej kaviarni za poplatok.
- Zvieratá: Ubytovanie so zvieraťom nie je možné.
- Check in/ Check out: 14:00 hod. / 10:00 hod.
Na konkrétny pobyt a termín
Vyberiete si z našej ponuky konkrétny pobyt a dátum.
(Pri objednaní pobytu nám do poznámky uveďte, že máte záujem o darčekový poukaz.)
Na konkrétny pobyt bez termínu
Vyberiete si z našej ponuky konkrétny pobyt a termín bude otvorený v rámci platnosti pobytu. Obdarovaný nás kontaktuje a vyberie si termín sám
(Pri objednaní pobytu nám do poznámky uveďte, že máte záujem o darčekový poukaz.)
Na určitú sumu - ODPORÚČAME (najviac predávané)
Poukaz je bez výberu konkrétneho pobytu a na akúkoľvek sumu.
Napríklad v hodnote 200 € a tak si obdarovaný vyberie pobyt do 200 €, prípadne si vyberie drahší pobyt a doplatí rozdiel.
Termíny
Rezervujte si pobyt
- Ak nájdete na inej webovej stránke lacnejšiu ponuku na rezerváciu toho istého pobytu, ubytovania a typu izby, môžete nás požiadať o vrátenie rozdielu v cene.
- Predtým, než požiadate o vyrovnania ceny, musíte nám poskytnúť odkaz na stránku s konkurenčnou cenou, ktorá musí byť stále dostupná online počas overovania.
- Konkurenčná ponuka musí byť pre to isté ubytovanie a rovnaký typ izby, rovnaký čas registrácie a odhlásenia a rovnaké stornovacie podmienky ako naša ponuka.
V akom prípade nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny?
- Ak je konkurenčná ponuka súčasťou vernostného alebo bonusového programu, nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny. Týmto myslíme situáciu, keď zákazník získava zľavu ako odmenu za rôzne aktivity, napr. opakovanú rezerváciu, prihlásenie sa, zadanie kódu kupónu alebo odporúčanie stránky iným zákazníkom, ktorá vedie k zmenšeniu pôvodnej ceny.
Predtým, než kontaktujete našu zákaznícku podporu, prejdite si najčastejšie otázky, v ktorých môžete nájsť odpoveď na váš problém a ušetriť tak svoj čas.
Pozrite si často kladené otázky - FAQ.