Veľmi milé a ochotné jednanie, ústretovosť, dúfam, že takéto super služby nám budú poskytnuté aj priamo v zariadení
Pobyt v obľúbenej horskej ubytovni. Lanovky a vodné parky Tatralandia a Bešeňová v cene pobytu, Horská ubytovňa Hrebienok Starý Smokovec
Spustený predaj pobytov na termíny od 04.06.2025.
Horská ubytovňa Hrebienok Starý Smokovec
Informácie o pobyte
Pobyt zahŕňa
- jednoduché ubytovanie
- bez stravovania (pripravuje sa alternatíva s raňajkovým balíkom) (Počas prevádzkovej doby pozemnej lanovky zo Starého Smokovca je k dispozícii aj Reštaurácia Hrebienok, kde sú v ponuke obľúbené polievky, sladké pochúťky, či nápoje
- lístok na lanovky v strediskách Tatranská Lomnica, Štrbské Pleso, Starý Smokovec)
- lístok na lanovky v stredisku Jasná
- vstupy do vodného parku Tatralandia
- vstupy do vodného parku Bešeňová
- WiFi pripojenie v spoločných priestoroch
- vývozový lístok na pozemnú lanovku v deň nástupu na pobyt a zvozový lístok po check-oute (Po skončenej prevádzkovej doby je možnosť vývozu autom prevádzkovateľa ubytovne do 21:00 hod., a to za poplatok 20 € / jazda (max. 4 osoby). V dňoch technických odstávok lanovky je vývoz a zvoz hostí možný v čase od 8:00 do 18:00 hod. bezplatne po komunikácii vopred. Po tomto čase hostia platia poplatok uvedený vyššie.)
Check-in (od 15:00 do 21:30 hod.) a check-out (do 10:00 hod.) je realizovaný na recepcii Horskej ubytovne Hrebienok s predložením potvrdenia rezervácie.
Deti
- dieťa do 5,99 rokov bez nároku na lôžko zadarmo
Cenník - Príplatky
Platia sa na mieste pri príchode na recepcii.
- miestny poplatok 3,50 € / osoba / noc
- príplatok za domáce zviera 10 € / noc
- parkovanie na spoplatnenom mestskom parkovisku pod nástupnou stanicou pozemnej lanovky
Využitie skipasov, lístkov na lanovky a vstupy do vodných parkov je podmienené registráciou všetkých členov rezervácie do Gopassu pred nástupom na pobyt. Ak už klient registrovanú Gopass kartu má, je potrebné ju predložiť pri check-ine. V prípade záujmu o vydanie Gopass karty na recepcii hotela, bude jej vydanie na mieste spoplatnené sumou 2 €. V prípade odmietnutia registrácie klienta do Gopass stráca nárok na čerpanie služieb, lístkov na lanovky a vstupy do vodných parkov, ako aj finančnú kompenzáciu.
Dôležité informácie
- Parkovanie: Na spoplatnenom mestskom parkovisku pod nástupnou stanicou pozemnej lanovky (platba za parkovanie je možná v hotovosti aj kartou, prípadne pomocou aplikácie ClipPark).
- Internet: WiFi pripojenie v spoločenských priestoroch.
- Zvieratá: V ubytovni je možné ubytovanie so zvieraťom za príplatok.
- Check in/ Check out: 15:00 - 21:30 hod. / 10:00 hod.


Na konkrétny pobyt a termín
Vyberiete si z našej ponuky konkrétny pobyt a dátum.
(Pri objednaní pobytu nám do poznámky uveďte, že máte záujem o darčekový poukaz.)

Na konkrétny pobyt bez termínu
Vyberiete si z našej ponuky konkrétny pobyt a termín bude otvorený v rámci platnosti pobytu. Obdarovaný nás kontaktuje a vyberie si termín sám
(Pri objednaní pobytu nám do poznámky uveďte, že máte záujem o darčekový poukaz.)

Na určitú sumu - ODPORÚČAME (najviac predávané)
Poukaz je bez výberu konkrétneho pobytu a na akúkoľvek sumu.
Napríklad v hodnote 200 € a tak si obdarovaný vyberie pobyt do 200 €, prípadne si vyberie drahší pobyt a doplatí rozdiel.
Termíny
Rezervujte si pobyt
Platba na mieste
Pri rezervácii pobytu menej ako 7 dní pred nástupom, platíte na mieste pri príchode na recepcii v hoteli.
- Ak nájdete na inej webovej stránke lacnejšiu ponuku na rezerváciu toho istého pobytu, ubytovania a typu izby, môžete nás požiadať o vrátenie rozdielu v cene.
- Predtým, než požiadate o vyrovnania ceny, musíte nám poskytnúť odkaz na stránku s konkurenčnou cenou, ktorá musí byť stále dostupná online počas overovania.
- Konkurenčná ponuka musí byť pre to isté ubytovanie a rovnaký typ izby, rovnaký čas registrácie a odhlásenia a rovnaké stornovacie podmienky ako naša ponuka.
V akom prípade nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny?
- Ak je konkurenčná ponuka súčasťou vernostného alebo bonusového programu, nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny. Týmto myslíme situáciu, keď zákazník získava zľavu ako odmenu za rôzne aktivity, napr. opakovanú rezerváciu, prihlásenie sa, zadanie kódu kupónu alebo odporúčanie stránky iným zákazníkom, ktorá vedie k zmenšeniu pôvodnej ceny.
Predtým, než kontaktujete našu zákaznícku podporu, prejdite si najčastejšie otázky, v ktorých môžete nájsť odpoveď na váš problém a ušetriť tak svoj čas.
Pozrite si často kladené otázky - FAQ.