super
Pobyt v štýlovom hoteli so skipasmi, lanovkami a vstupmi do vodných parkov Tatralandia a Bešeňová, Boutique Hotel Pošta ★★★★ Jasná
Boutique Hotel Pošta ★★★★ Jasná
Informácie o pobyte
Pobyt zahŕňa
- ubytovanie
- raňajky (pri zakúpenom pobyte s raňajkami)
- večere (pri zakúpenom pobyte s polpenziou)
- vstup do wellness centra
- možnosť využiť Wellness & Spa s bazénom, vírivkou a saunami
- ZIMA 2024: Ubytovaní hostia dostanú za každú noc skipas aj vstup do vodného parku. V jeden deň tak môžu navštíviť až dve strediská. Počas jedného dňa je tak možné využiť zároveň skipasy/lístky na lanovky v Jasnej alebo vo Vysokých Tatrách (Tatranská Lomnica, Štrbské Pleso, Starý Smokovec) a tiež vstupy do jedného z vodných parkov Tatralandia alebo Bešeňová (počas aktuálnej prevádzkovej doby). Ponuka je platná pre pobyty v termíne do 21.4.2024 (posledný deň check-out). Skipas môžete využiť aj ako pešiacky obojsmerný lístok na lanovky v lyžiarskych strediskách.
- JAR / LETO / JESEŇ 2024: lístky na lanovky a vstupy do vodných parkov v cene pobytu v termíne od 21.04. do 30.11.2024 (posledný deň check-out). Ponuka neplatí pre príchodový deň (check-in) a počet lístkov sa rovná počtu nocí počas pobytu. Lístky sú neprenosné a v daný deň je možné využiť zároveň lístky na lanovky v Jasnej alebo vo Vysokých Tatrách a tiež vstupy do jedného z vodných parkov Tatralandia alebo Bešeňová, počas aktuálnej prevádzkovej doby.
Využitie lístkov na lanovky a vstupy do vodných parkov je podmienené registráciou všetkých členov rezervácie do Gopassu pred nástupom na pobyt. Ak už klient registrovanú Gopass kartu má, je potrebné ju predložiť pri check-ine. V prípade záujmu o vydanie Gopass karty na recepcii hotela, bude jej vydanie na mieste spoplatnené sumou 2 €. V prípade odmietnutia registrácie klienta do Gopass stráca nárok na čerpanie služieb, lístkov na lanovky a vstupy do vodných parkov, ako aj finančnú kompenzáciu.
Cenník - Príplatky
Platia sa na mieste pri príchode na recepcii.
- za ubytovanie so zvieraťom 25 € / noc (do 10 kg, okrem apartmánov)
- miestny poplatok 1,50 € / osoba / noc
- Vernostná karta GOPASS na recepcii hotela alebo v infocentre. Na kartu GOPASS je možné nakupovať v e-shope, lístky na lanovky aj vstupenky do aquaparku, hotelové pobyty a mnohé ďalšie služby v strediskách.
Nástupy a odchody
- Check in - nástup na pobyt od: 14.00 hod.
- Check out - odhlásenie sa z pobytu do: 10.00 hod.
- Pobyt začína (stravou): Večerou.
- Pobyt končí (stravou): Raňajkami.
Dôležité informácie
- Parkovanie: Parkovisko sa nachádza pri hoteli a je nestrážené a neplatené.
- Internet: WiFi v celom hoteli zadarmo.
- Zvieratá: Ubytovanie s domácim miláčikom možné za poplatok.
- Check in/ Check out: 14:00 hod. / 10:00 hod.
Na konkrétny pobyt a termín
Vyberiete si z našej ponuky konkrétny pobyt a dátum.
(Pri objednaní pobytu nám do poznámky uveďte, že máte záujem o darčekový poukaz.)
Na konkrétny pobyt bez termínu
Vyberiete si z našej ponuky konkrétny pobyt a termín bude otvorený v rámci platnosti pobytu. Obdarovaný nás kontaktuje a vyberie si termín sám
(Pri objednaní pobytu nám do poznámky uveďte, že máte záujem o darčekový poukaz.)
Na určitú sumu - ODPORÚČAME (najviac predávané)
Poukaz je bez výberu konkrétneho pobytu a na akúkoľvek sumu.
Napríklad v hodnote 200 € a tak si obdarovaný vyberie pobyt do 200 €, prípadne si vyberie drahší pobyt a doplatí rozdiel.
Termíny
Rezervujte si pobyt
- Ak nájdete na inej webovej stránke lacnejšiu ponuku na rezerváciu toho istého pobytu, ubytovania a typu izby, môžete nás požiadať o vrátenie rozdielu v cene.
- Predtým, než požiadate o vyrovnania ceny, musíte nám poskytnúť odkaz na stránku s konkurenčnou cenou, ktorá musí byť stále dostupná online počas overovania.
- Konkurenčná ponuka musí byť pre to isté ubytovanie a rovnaký typ izby, rovnaký čas registrácie a odhlásenia a rovnaké stornovacie podmienky ako naša ponuka.
V akom prípade nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny?
- Ak je konkurenčná ponuka súčasťou vernostného alebo bonusového programu, nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny. Týmto myslíme situáciu, keď zákazník získava zľavu ako odmenu za rôzne aktivity, napr. opakovanú rezerváciu, prihlásenie sa, zadanie kódu kupónu alebo odporúčanie stránky iným zákazníkom, ktorá vedie k zmenšeniu pôvodnej ceny.
Predtým, než kontaktujete našu zákaznícku podporu, prejdite si najčastejšie otázky, v ktorých môžete nájsť odpoveď na váš problém a ušetriť tak svoj čas.
Pozrite si často kladené otázky - FAQ.