super
Seniorský relax pobyt s neobmedzeným wellness a termálnou liečivou vodou, Hotel Termál ★★★ Vyhne
Hotel Termál ★★★ Vyhne
Informácie o pobyte
Pobyt zahŕňa
- ubytovanie
- uvitací nápoj
- 1x za pobyt kávička s koláčikom
- polpenzia / raňajky a večere formou bufetu (hotel si vyhradzuje právo na zmenu formy servírovania stravy v závislosti od jeho obsadenosti)
- denný vstup do hotelového wellness v čase prevádzkových hodín
- hotelové wellness zahŕňa relaxačný bazén a oddychový bazén s denne čerstvou termálnou vodou s teplotou 34°C - 36°C, vonkajší výplavový bazén s ohrievanou vodou, tepidárium s hviezdnym nebom, tri druhy sáun s oddychovým priestorom, ochladzovacím bazénom a vedrom odvahy, oddychovú miestnosť s krbom, soľnú inhalačnú miestnosť
- termálna voda je zložením rovnaká, ako v neďalekých kúpeľoch Sklené Teplice, kúpeľoch zameraných na liečbu a prevenciu chorôb pohybového ústrojenstva
Pobyt pre osoby nad 62 rokov, v prípade dvojice musí danú podmienku spĺňať aspoň jedna osoba.
Cenník - Bonusy
- župan na izbe
- osuška navyše
- parkovanie (parkovisko s kamerovým systémom)
- WiFi pripojenie v celom hoteli
- stolný tenis, zapožičanie spoločenských hier
Deti
- Deti do 2,99 rokov bez nároku na lôžko a stravu zadarmo.
- Detská postieľka za doplatok.
Cenník - Príplatky
Platia sa namieste pri príchode na recepcii.
- miestny poplatok 1 € / osoba / noc
- biliard, stolný futbal a hokej
Dôležité informácie
- Kvôli komplikovanejším požiadavkám hostí na stravovanie, prosíme, aby každý hosť, ktorý potrebuje špeciálne stravovanie, svoje požiadavky odkomunikoval priamo s hotelom cez recepciu. Štát uznáva 3 diéty: bezlepkovú, diabetickú a šetriacu. K danej diéte je hosť povinný sa preukázať potvrdením od doktora. V hoteli majú problém uspokojiť stále sa zväčšujúce diétne potreby hostí a taktiež je veľmi náročné po personálnej stránke všetko zabezpečiť. Preto ak nebude v silách hotela zabezpečiť ich stravovacie potreby, bude musieť hotel niektorých hostí odmietnuť.
-
Od roku 2024 už nie sú k dispozícii žiadne izby pre hostí s domácimi zvieratkami. K tomuto kroku musel hotel pristúpiť na základe pravidelných problémov, ktoré zažíval práve s hosťami a ich domácimi zvieratkami. Hostia nerešpektovali ubytovacie nariadenia a niektoré zvieratá ohrozovali aj ďalších hostí. Zvieratá tak budú mať prístup len do Lobby baru a týka sa to len návštevníkov, ktorí nebudú v hoteli ubytovaní. Zvieratá nemajú povolený vstup do wellness centra, reštaurácie, kongresových priestorov a ubytovacej časti hotela.
WELLNESS CENTRUM OTVORENÉ DENNE OD 10:00 DO 22:00 hod. MIMO SANITAČNÝCH DNÍ.
- Check in - nástup na pobyt od: 14.00 hod.
- Check out - odhlásenie sa z pobytu do: 10.00 hod.
- Nástupný deň: Nedeľa. Pobyt od nedele do piatku.
- Pobyt začína (stravou): Večerou.
- Pobyt končí (stravou): Raňajkami.
- Parkovanie: Bezplatné, nestrážené parkovisko, monitorované kamerovým systémom s 30 parkovacími miestami.
- Internet: WiFi v celom hoteli.
- Zvieratá: V hoteli nie je možné ubytovanie so zvieraťom.
Na konkrétny pobyt a termín
Vyberiete si z našej ponuky konkrétny pobyt a dátum.
(Pri objednaní pobytu nám do poznámky uveďte, že máte záujem o darčekový poukaz.)
Na konkrétny pobyt bez termínu
Vyberiete si z našej ponuky konkrétny pobyt a termín bude otvorený v rámci platnosti pobytu. Obdarovaný nás kontaktuje a vyberie si termín sám
(Pri objednaní pobytu nám do poznámky uveďte, že máte záujem o darčekový poukaz.)
Na určitú sumu - ODPORÚČAME (najviac predávané)
Poukaz je bez výberu konkrétneho pobytu a na akúkoľvek sumu.
Napríklad v hodnote 200 € a tak si obdarovaný vyberie pobyt do 200 €, prípadne si vyberie drahší pobyt a doplatí rozdiel.
Termíny
Rezervujte si pobyt
- Ak nájdete na inej webovej stránke lacnejšiu ponuku na rezerváciu toho istého pobytu, ubytovania a typu izby, môžete nás požiadať o vrátenie rozdielu v cene.
- Predtým, než požiadate o vyrovnania ceny, musíte nám poskytnúť odkaz na stránku s konkurenčnou cenou, ktorá musí byť stále dostupná online počas overovania.
- Konkurenčná ponuka musí byť pre to isté ubytovanie a rovnaký typ izby, rovnaký čas registrácie a odhlásenia a rovnaké stornovacie podmienky ako naša ponuka.
V akom prípade nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny?
- Ak je konkurenčná ponuka súčasťou vernostného alebo bonusového programu, nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny. Týmto myslíme situáciu, keď zákazník získava zľavu ako odmenu za rôzne aktivity, napr. opakovanú rezerváciu, prihlásenie sa, zadanie kódu kupónu alebo odporúčanie stránky iným zákazníkom, ktorá vedie k zmenšeniu pôvodnej ceny.
Predtým, než kontaktujete našu zákaznícku podporu, prejdite si najčastejšie otázky, v ktorých môžete nájsť odpoveď na váš problém a ušetriť tak svoj čas.
Pozrite si často kladené otázky - FAQ.