super
Ubytovanie pod Tatrami s raňajkami a polpenziou, Tatra Hotel ★★★ Poprad
Tatra Hotel ★★★ Poprad
Informácie o pobyte
Pobyt zahŕňa
- ubytovanie
- bufetové raňajky alebo polpenzia / bufetové raňajky a dvojchodová večera
- WiFi
- parkovanie
Deti
- Deti do 5,99 rokov ubytovanie v izbe s rodičmi so stravou zadarmo (platí miestny poplatok).
- Deti 6 - 12 rokov 70 % z ceny ubytovania a miestny poplatok.
Cenník - Príplatky
Platia sa na mieste pri príchode na recepcii.
- mestský poplatok 1,50 € / osoba / noc, od 01.01.2024 2,50 € / osoba / noc (od poplatku je oslobodená osoba, ktorá nedovŕšila siedmy rok veku)
- pes 10 € / noc
Dôležité informácie
- Pobyt začína (stravou): Raňajkami alebo večerou.
- Pobyt končí (stravou): Raňajkami.
- Parkovanie: Parkovisko pri hoteli je monitorované a zadarmo.
- Internet: WiFi v celom hoteli.
- Zvieratá: V hoteli je možné ubytovanie so zvieraťom za poplatok.
- Check in/ Check out: Check in 14:00 hod. / Check out 10:00 hod.
Na konkrétny pobyt a termín
Vyberiete si z našej ponuky konkrétny pobyt a dátum.
(Pri objednaní pobytu nám do poznámky uveďte, že máte záujem o darčekový poukaz.)
Na konkrétny pobyt bez termínu
Vyberiete si z našej ponuky konkrétny pobyt a termín bude otvorený v rámci platnosti pobytu. Obdarovaný nás kontaktuje a vyberie si termín sám
(Pri objednaní pobytu nám do poznámky uveďte, že máte záujem o darčekový poukaz.)
Na určitú sumu - ODPORÚČAME (najviac predávané)
Poukaz je bez výberu konkrétneho pobytu a na akúkoľvek sumu.
Napríklad v hodnote 200 € a tak si obdarovaný vyberie pobyt do 200 €, prípadne si vyberie drahší pobyt a doplatí rozdiel.
Termíny
Rezervujte si pobyt
- Ak nájdete na inej webovej stránke lacnejšiu ponuku na rezerváciu toho istého pobytu, ubytovania a typu izby, môžete nás požiadať o vrátenie rozdielu v cene.
- Predtým, než požiadate o vyrovnania ceny, musíte nám poskytnúť odkaz na stránku s konkurenčnou cenou, ktorá musí byť stále dostupná online počas overovania.
- Konkurenčná ponuka musí byť pre to isté ubytovanie a rovnaký typ izby, rovnaký čas registrácie a odhlásenia a rovnaké stornovacie podmienky ako naša ponuka.
V akom prípade nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny?
- Ak je konkurenčná ponuka súčasťou vernostného alebo bonusového programu, nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny. Týmto myslíme situáciu, keď zákazník získava zľavu ako odmenu za rôzne aktivity, napr. opakovanú rezerváciu, prihlásenie sa, zadanie kódu kupónu alebo odporúčanie stránky iným zákazníkom, ktorá vedie k zmenšeniu pôvodnej ceny.
Predtým, než kontaktujete našu zákaznícku podporu, prejdite si najčastejšie otázky, v ktorých môžete nájsť odpoveď na váš problém a ušetriť tak svoj čas.
Pozrite si často kladené otázky - FAQ.