Áno, odporúčam
Wellness pobyt v adult friendly hoteli, krásne Tatry, romantické prechádzky a relax, Hotel Lesná ★★★★ Stará Lesná
Rozlúčte sa so starým rokom v rytme nestarnúcich hitov - 29.12.2025 - 02.01.2026
Silvester, na ktorý sa nezabúda – s priateľmi, hudbou a atmosférou, ktorá vás vtiahne do minulosti i budúcnosti zároveň. Jedinečný pobyt v štýle Oldies párty s tombolou a skvelou zábavou.
V cene pobytu je zahrnuté
- Ubytovanie od 3 nocí v apartmánoch Superior Suite alebo dvojlôžkových izbách Standard
- Welcome drink pri príchode
- Polpenzia / raňajky formou bufetových stolov, večere - 4-chodové servírované menu. každý deň poobedný snack v Lobby (polievka a koláč)
- All inclusive stravovanie 31.12. / silvestrovský obed v Lobby vrátane nápojov, nápoje v Lobby bare počas celého trvania All Inclusive akcie, nápoje a zdravé občerstvenie vo wellness bare počas návštevy wellness centra, slávnostná silvestrovská servírovaná 5-chodová večera + neskorý honosný bufet vrátane nápojov, bufetové raňajky 01.01. vrátane nápojov
- Uvítacia masáž pri príchode
- NEOBMEDZENÝ vstup do wellness centra v čase otváracích hodín - na objednávku
- 15% zľava na masáže a ošetrenia zo Spa menu v Lesná Spa by L´Occitane
- Vstup do infrasauny pred každou masážou (na objednávku)
- Vstup do Fitness
Celovečerný silvestrovský program 31.12.
- Olympic Revival a DJ
- moderuje Martina Záchenská
- Funselfie photobot - fotografie na pamiatku
- polnočný prípitok
- tombola (lístky nie sú v cene pobytu)
- Večerný program 01.01. - posedenie v Lobby s klaviristom

Hotel Lesná ★★★★ Stará Lesná
Informácie o pobyte
Pobyt zahŕňa
- ubytovanie v apartmánoch alebo dvojlôžkových izbách
- raňajky formou bufetu
- denne vstup do hotelového bazéna a Hot zóny v čase otváracích hodín
- vstup do fitness centra
- set kávy a čaju na izbe pri príchode
- vzorky kozmetiky L´Occitane na izbe pri príchode
- WiFi pripojenie v celom hoteli
- parkovanie
Cenník - príplatky
Platia sa na mieste pri príchode na recepci.
- miestny poplatok 1 € / osoba / noc
- priplatok za štvorchodovú servírovanú večeru (nutné nahlásiť minimálne deň vopred)
Cenník - informácie
- Prístelka je možná len v apartmáne Superior.
Dôležité informácie
- Podávanie stravy: Stravovanie je zabezpečené v hotelovej reštaurácii Baux Ball, ktorá ponúka kulinárske špeciality slovenskej kuchyne uvarené vždy z čerstvých surovín. Jedálny lístok nesie rukopis Petra Ďurča, oceňovaného slovenského šéfkuchára a člena elitného Gourmet klubu. Počas večere nutnosť dodržať dress code - „smart casual“. Šálku lahodnej kávy, alebo pohár prvotriedneho vína je možné vychutnať si v bare Champagne Lobby Bar s nádherným výhľadom na Lomnický štít.
- Parkovanie: Parkovisko je bezplatné a monitorované.
- Internet: Internet zdarma: WiFi k dispozícii v celom hoteli.
- Zvieratá: Ubytovanie s domácim miláčikom nie je povolené.
Na konkrétny pobyt a termín
Vyberiete si z našej ponuky konkrétny pobyt a dátum.
(Pri objednaní pobytu nám do poznámky uveďte, že máte záujem o darčekový poukaz.)
Na konkrétny pobyt bez termínu
Vyberiete si z našej ponuky konkrétny pobyt a termín bude otvorený v rámci platnosti pobytu. Obdarovaný nás kontaktuje a vyberie si termín sám
(Pri objednaní pobytu nám do poznámky uveďte, že máte záujem o darčekový poukaz.)
Na určitú sumu - ODPORÚČAME (najviac predávané)
Poukaz je bez výberu konkrétneho pobytu a na akúkoľvek sumu.
Napríklad v hodnote 200 € a tak si obdarovaný vyberie pobyt do 200 €, prípadne si vyberie drahší pobyt a doplatí rozdiel.
Termíny
Rezervujte si pobyt

- Ak nájdete na inej webovej stránke lacnejšiu ponuku na rezerváciu toho istého pobytu, ubytovania a typu izby, môžete nás požiadať o vrátenie rozdielu v cene.
- Predtým, než požiadate o vyrovnania ceny, musíte nám poskytnúť odkaz na stránku s konkurenčnou cenou, ktorá musí byť stále dostupná online počas overovania.
- Konkurenčná ponuka musí byť pre to isté ubytovanie a rovnaký typ izby, rovnaký čas registrácie a odhlásenia a rovnaké stornovacie podmienky ako naša ponuka.
V akom prípade nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny?
- Ak je konkurenčná ponuka súčasťou vernostného alebo bonusového programu, nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny. Týmto myslíme situáciu, keď zákazník získava zľavu ako odmenu za rôzne aktivity, napr. opakovanú rezerváciu, prihlásenie sa, zadanie kódu kupónu alebo odporúčanie stránky iným zákazníkom, ktorá vedie k zmenšeniu pôvodnej ceny.
Predtým, než kontaktujete našu zákaznícku podporu, prejdite si najčastejšie otázky, v ktorých môžete nájsť odpoveď na váš problém a ušetriť tak svoj čas.
Pozrite si často kladené otázky - FAQ.






