rýchle a spoľahlivé vybavenie, od prvního kontaktu po zaslání poukazu - super, ďakujem
Relax & Wellness pobyt v srdci Tatier, Kúpele Nový Smokovec
Kúpele Nový Smokovec
Výber ubytovania
Kúpele budú mať technickú odstávku od 18.12.2025. Otvorenie sa predpokladá začiatkom januára 2026 (termín ešte upresníme).
Informácie o pobyte
Dôležité informácie
- Podávanie stravy: Stravovanie sa podáva v jedálni hotela Palace. Raňajky (bufet) 7:30 - 9:30 hod., obed (výber z troch menu) 11:30 - 13:30 hod. a večera (výber z troch menu) 17:00 - 19:30 hod..
- Parkovanie: Parkovanie je možné na kamerami monitorovanom parkovisku (za poplatok).
- Internet: WiFi pripojenie v celom areáli kúpeľov zadarmo.
- Zvieratá: Ubytovanie so zvieraťom v kúpeľoch nie je možné.
Dovoľujeme si Vás informovať o prevádzkových hodinách wellness a relax centra:
- vstup do wellness - utorky, štvrtky a soboty o 17:00 alebo 18:30 hod. (vstup na 1,5 hod.)
- vstup do relax zóny s bazénom sa dá využívať v rámci pobytu v popoludňajších hodinách od 15:30 – 19:30 hod. (1-hod. vstupy) - okrem nedele, pondelka (sanitárne dni)
Na konkrétny pobyt a termín
Vyberiete si z našej ponuky konkrétny pobyt a dátum.
(Pri objednaní pobytu nám do poznámky uveďte, že máte záujem o darčekový poukaz.)
Na konkrétny pobyt bez termínu
Vyberiete si z našej ponuky konkrétny pobyt a termín bude otvorený v rámci platnosti pobytu. Obdarovaný nás kontaktuje a vyberie si termín sám
(Pri objednaní pobytu nám do poznámky uveďte, že máte záujem o darčekový poukaz.)
Na určitú sumu - ODPORÚČAME (najviac predávané)
Poukaz je bez výberu konkrétneho pobytu a na akúkoľvek sumu.
Napríklad v hodnote 200 € a tak si obdarovaný vyberie pobyt do 200 €, prípadne si vyberie drahší pobyt a doplatí rozdiel.
Termíny
Rezervujte si pobyt

- Ak nájdete na inej webovej stránke lacnejšiu ponuku na rezerváciu toho istého pobytu, ubytovania a typu izby, môžete nás požiadať o vrátenie rozdielu v cene.
- Predtým, než požiadate o vyrovnania ceny, musíte nám poskytnúť odkaz na stránku s konkurenčnou cenou, ktorá musí byť stále dostupná online počas overovania.
- Konkurenčná ponuka musí byť pre to isté ubytovanie a rovnaký typ izby, rovnaký čas registrácie a odhlásenia a rovnaké stornovacie podmienky ako naša ponuka.
V akom prípade nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny?
- Ak je konkurenčná ponuka súčasťou vernostného alebo bonusového programu, nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny. Týmto myslíme situáciu, keď zákazník získava zľavu ako odmenu za rôzne aktivity, napr. opakovanú rezerváciu, prihlásenie sa, zadanie kódu kupónu alebo odporúčanie stránky iným zákazníkom, ktorá vedie k zmenšeniu pôvodnej ceny.
Predtým, než kontaktujete našu zákaznícku podporu, prejdite si najčastejšie otázky, v ktorých môžete nájsť odpoveď na váš problém a ušetriť tak svoj čas.
Pozrite si často kladené otázky - FAQ.





