Ochota, rýchle jednanie, odporúčam.
Kúpeľný pobyt DYNAMIK s 3 liečebnými procedúrami denne a vstupom do wellness alebo bazéna, Kúpele Bojnice
Výber ubytovania
Informácie o pobyte
Pobyt zahŕňa
- ubytovanie
- plná penzia / raňajky formou bufetových stolov, obedy a večere - výber z 5 druhov menu, možnosť výberu jedál od 2. dňa pobytu a tiež možnosť výberu zo širokej ponuky diét /bezlepková, vegetariánska, delená strava/
- vstupná lekárska prehliadka
- možnosť konzultácie s lekárom
- priemerne 3 liečebné procedúry denne (prvý a posledný deň sa ráta ako jeden) podľa odporúčania lekára, možná konzultácia s lekárom (procedúry sú poskytované od pondelka do soboty)
- klienti ubytovaní v liečebných domoch Mier, Lysec, Kľak, Zobor, Lux, Slavia majú voľný vstup do Vodného sveta v liečebnom dome Mier (komplex 4 termálnych bazénov, 3 kryté bazény s teplotou 32 - 38°C a jeden vonkajší bazén s teplotou 32 - 34°C - vonkajší bazén je v celoročnej prevádzke (vonkajší bazén je možné využiť od 9:00 hod., vnútorné bazény od 14:00 hod.)
- klienti ubytovaní v kúpeľnom dome Bôrina, Gabriela, Tribeč majú voľný vstup do vonkajšieho bazéna v liečebnom dome Bôrina (v prevádzke od apríla do novembra), po 15:00 hod. je potom možnosť využiť aj 2 vnútorné termálne bazény
- WiFi pripojenie na recepcii (LD Bôrina, Mier a Lysec)
Poznámka: V prípade pravidelne vykonávanej dezinfekcie vonkajšieho bazéna resp. poruchy, je zabezpečená možnosť kúpania v druhom vonkajšom bazéne.
Deti
- Pobyt je možný až od 15 rokov.
Cenník - Príplatky
Platia sa na mieste pri príchode na recepcii.
- miestny poplatok 1,80 € / osoba od 18 rokov / noc, deti od 6 – 18 rokov 1,00 € / noc
- poplatok za parkovanie 6 € / deň, 20 € / týždeň
- príplatok za špeciálne požiadavky (výber konkrétnej izby, poschodia, orientácie izby, balkóna, umiestnenia izieb vedľa seba a pod.) sa účtuje k cene pobytu jednorazový príplatok 50 € / izba / pobyt a za každú zmenu pridelenej izby z podnetu klienta na mieste pobytu jednorazový príplatok 30 €
Dôležité informácie
Recepcie jednotlivých ubytovacích zariadení pre Check in:
- LD Tribeč a Bôrina - v LD Bôrina
- LD Mier a LD Kľak, Lux, Gabriela, Zobor, Slávia, Lux - v LD Mier
- LD Lysec - v LD Lysec
- Check in - nástup na pobyt od: 11.00 hod.
- Check out - odhlásenie sa z pobytu do: 10.00 hod.
- Nástupný deň: Všetky okrem soboty.
- Pobyt začína (stravou): Obedom.
- Pobyt končí (stravou): Raňajkami.
- Podávanie stravy: Podávanie stravy je v LD Lysec, Baník, Mier na 2 smeny v časoch: raňajky: 6:45 - 8:30 hod., obed: 1. smena: 11:30 -12:15 hod., 2. smena: 12:30 - 13:30 hod., večera: 1. smena: 17:15 - 18:00 hod., 2. smena: 18:15 - 19:00 hod.
- Parkovanie: Parkovanie priamo pred LD Lysec, Bôrina (Baník), Tribeč, parkoviská sú monitorované za poplatok. Držitelia preukazu ZŤP sú od poplatku za parkovanie oslobodení. Pre ostatné LD v areáli kúpeľov zabezpečených rampou, do 50 m od jednotlivých LD.
- Internet: V priestoroch recepcie v LD Lysec, Bôrina (Baník) a Mier.
- Zvieratá: Nie je možné ubytovanie so zvieraťom.
- Check in/ Check out: 11:00 hod. / 10:00 hod.
Na konkrétny pobyt a termín
Vyberiete si z našej ponuky konkrétny pobyt a dátum.
(Pri objednaní pobytu nám do poznámky uveďte, že máte záujem o darčekový poukaz.)
Na konkrétny pobyt bez termínu
Vyberiete si z našej ponuky konkrétny pobyt a termín bude otvorený v rámci platnosti pobytu. Obdarovaný nás kontaktuje a vyberie si termín sám
(Pri objednaní pobytu nám do poznámky uveďte, že máte záujem o darčekový poukaz.)
Na určitú sumu - ODPORÚČAME (najviac predávané)
Poukaz je bez výberu konkrétneho pobytu a na akúkoľvek sumu.
Napríklad v hodnote 200 € a tak si obdarovaný vyberie pobyt do 200 €, prípadne si vyberie drahší pobyt a doplatí rozdiel.
Termíny
Rezervujte si pobyt
- Ak nájdete na inej webovej stránke lacnejšiu ponuku na rezerváciu toho istého pobytu, ubytovania a typu izby, môžete nás požiadať o vrátenie rozdielu v cene.
- Predtým, než požiadate o vyrovnania ceny, musíte nám poskytnúť odkaz na stránku s konkurenčnou cenou, ktorá musí byť stále dostupná online počas overovania.
- Konkurenčná ponuka musí byť pre to isté ubytovanie a rovnaký typ izby, rovnaký čas registrácie a odhlásenia a rovnaké stornovacie podmienky ako naša ponuka.
V akom prípade nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny?
- Ak je konkurenčná ponuka súčasťou vernostného alebo bonusového programu, nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny. Týmto myslíme situáciu, keď zákazník získava zľavu ako odmenu za rôzne aktivity, napr. opakovanú rezerváciu, prihlásenie sa, zadanie kódu kupónu alebo odporúčanie stránky iným zákazníkom, ktorá vedie k zmenšeniu pôvodnej ceny.
Predtým, než kontaktujete našu zákaznícku podporu, prejdite si najčastejšie otázky, v ktorých môžete nájsť odpoveď na váš problém a ušetriť tak svoj čas.
Pozrite si často kladené otázky - FAQ.