super
Wellness pobyt s neobmedzeným vstupom do nového wellness centra, Grand Hotel Bellevue ★★★★ Horný Smokovec
Grand Hotel Bellevue ★★★★ Horný Smokovec
Informácie o pobyte
Pobyt zahŕňa
- ubytovanie
- polpenzia / raňajky formou bufetových stolov, večere formou bufetu (pri počte individuálnych hostí 40 a menej servírované večere 3-chodové menu s možnosťou výberu, v prípade potravinových intolerancií je potrebné uviesť túto informáciu pri rezervácii)
- župan a papuče na izbe (detské župany a papuče na vyžiadanie)
- WiFi pripojenie v celom hotelovom komplexe
- parkovisko
- 2x denne časovo neobmedzený vstup do Wellness centra: hotelový bazén – 20 metrov, 28°C, whirlpool 36°C, fínska sauna, suchá soľná sauna, bylinková parná sauna so svetelnou a zvukovou terapiou, parná sauna soľná a eukalyptová, ľadová jaskyňa, tropický dážď, ochladzovací bazén, ochladzovacie sprchy a ochladzovacia ponorná kaďa, hydromasážna vírivka, masážna vírivka s morskou vodou, relax zóna, tepidárium a Kneippove šliapacie kúpele. Prevádzkové hodiny: Hotelový bazén (08:00 – 20:45 hod.), Saunový svet pre dospelých (15:00 – 20:45 hod.)
- voľný vstup do fitness centra (7:00 - 22:00 hod.)
- squash a stolný fotbal so zapožičaním rakiet a loptičiek (7:00 - 22:00 hod.)
Cenník - Bonusy
- zľava 10 % na požičovňu športových potrieb a lyžiarsku školu Premiere ski school priamo v hoteli
- zľava 10 % na požičovňu športových potrieb a oblečenia Galfy.sk
Deti
- 1 dieťa do 2,99 rokov ubytovanie a polpenzia zadarmo.
- Detská postieľka za príplatok.
- Detský kútik, Detské ihrisko, Detský bazén, Vnútorný bazén.
Cenník - Príplatky
Platia sa na mieste pri príchode na recepcii.
- miestny poplatok 3,50 € / osoba / noc (BENEFIT pre návštevníkov ubytovaných na území mesta Vysoké Tatry a zapísaných v evidencii ubytovaných osôb, od ktorých sa vybrala daň za ubytovanie: poistenie na zásah Horskej záchrannej služby. Poistenie platí od príchodu na ubytovanie (check in) po odchod z ubytovania (check out)).
- príplatok za skorý Check-in od 10:00 hod. 35 € / izba (podlieha dostupnosti)
- príplatok za neskorý Check-out do 16:00 hod. 35 € / izba (podlieha dostupnosti)
- príplatok za domáce zviera (pes, mačka) 40 € / noc
Cenník - Informácie
- Osoba na prístelke má v cene pobytu ubytovanie s polpenziou a vstup do wellness.
Dôležité informácie
- Každý pondelok je bazén otvorený od 12:30 hod., kvôli pravidelnej hygienickej údržbe.
- Check in - nástup na pobyt od: 14.00 hod.
- Check out - odhlásenie sa z pobytu do: 10.00 hod.
- Pobyt začína (stravou): Večerou.
- Pobyt končí (stravou): Raňajkami.
- Parkovanie: Parkovisko je pri hoteli monitorované kamerovým systémom a je zahrnuté v cene ubytovania.
- Internet: WiFi v spoločných priestoroch, na izbách LAN pripojenie cez kábel.
- Zvieratá: V hoteli je možné ubytovanie so zvieraťom.
Na konkrétny pobyt a termín
Vyberiete si z našej ponuky konkrétny pobyt a dátum.
(Pri objednaní pobytu nám do poznámky uveďte, že máte záujem o darčekový poukaz.)
Na konkrétny pobyt bez termínu
Vyberiete si z našej ponuky konkrétny pobyt a termín bude otvorený v rámci platnosti pobytu. Obdarovaný nás kontaktuje a vyberie si termín sám
(Pri objednaní pobytu nám do poznámky uveďte, že máte záujem o darčekový poukaz.)
Na určitú sumu - ODPORÚČAME (najviac predávané)
Poukaz je bez výberu konkrétneho pobytu a na akúkoľvek sumu.
Napríklad v hodnote 200 € a tak si obdarovaný vyberie pobyt do 200 €, prípadne si vyberie drahší pobyt a doplatí rozdiel.
Termíny
Rezervujte si pobyt
- Ak nájdete na inej webovej stránke lacnejšiu ponuku na rezerváciu toho istého pobytu, ubytovania a typu izby, môžete nás požiadať o vrátenie rozdielu v cene.
- Predtým, než požiadate o vyrovnania ceny, musíte nám poskytnúť odkaz na stránku s konkurenčnou cenou, ktorá musí byť stále dostupná online počas overovania.
- Konkurenčná ponuka musí byť pre to isté ubytovanie a rovnaký typ izby, rovnaký čas registrácie a odhlásenia a rovnaké stornovacie podmienky ako naša ponuka.
V akom prípade nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny?
- Ak je konkurenčná ponuka súčasťou vernostného alebo bonusového programu, nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny. Týmto myslíme situáciu, keď zákazník získava zľavu ako odmenu za rôzne aktivity, napr. opakovanú rezerváciu, prihlásenie sa, zadanie kódu kupónu alebo odporúčanie stránky iným zákazníkom, ktorá vedie k zmenšeniu pôvodnej ceny.
Predtým, než kontaktujete našu zákaznícku podporu, prejdite si najčastejšie otázky, v ktorých môžete nájsť odpoveď na váš problém a ušetriť tak svoj čas.
Pozrite si často kladené otázky - FAQ.