Ochota, rýchle jednanie, odporúčam.
Pekné ubytovanie v centre Smokovca s raňajkami alebo polpenziou s privátnym vstupom do sauny, Greenwood hotel ★★★★ Nový Smokovec - Vysoké Tatry
Greenwood hotel ★★★★ Nový Smokovec - Vysoké Tatry
Informácie o pobyte
Pobyt zahŕňa
- ubytovanie v moderne zariadených a priestranných izbách podľa výberu
- raňajky alebo polpenzia / raňajky formou bufetu pre zvolený počet osôbm večera formou bufetu alebo " ala carte " pre zvolený počet osôb závislosti od obsadenosti hotela
- welcome drink
- 1× hodinový privátny vstup do hotelového wellness pri pobyte s polpenziou (nutná rezervácia na recepcii) / Fínska sauna, Infra sauna, Ľadové vedro, Relaxačná miestnosť
- WiFi
- parkovanie
Cenník - Bonusy
- zľava 10 % na jedálny lístok a vínnu kartu v reštaurácii Greenrock
- zľava 10 % na nápoje v Bare Kors
- zľava 10 % v reštaurácii Svišť
- možnosť doobjednať si na mieste masáže (za príplatok)
- možnosť doobjednať si sprievodcovské služby (za príplatok)
Deti
- Deti do 5,99 rokov ubytovanie bez nároku na lôžko s raňajkami ZADARMO. V súčasnosti nie je presne stanovený formát podávania večere t.z. v prípade, že si hosť zakúpi pobyt s polpenziou a privedie so sebou dieťa do veku 5,99 rokov, raňajky sú v cene pobytu zahrnuté aj pre toto dieťa. Večera je pre dieťa tiež zahrnutá, avšak v prípade výberu jedla si nebude môcť dieťa vybrať samostatnú porciu pre seba a bude sa musieť stravovať z večere svojich rodičov. Ak by hostia chceli zabezpečiť samostatnú porciu pre dieťa, je to možné za príplatok 7 € / noc.
- Detská postieľka zadarmo.
- Detský kútik.
Cenník - Príplatky
Platia sa na mieste pri príchode na recepcii.
- miestny poplatok 3,50 € / osoba / noc
- za domáce zviera 15 € / noc
- dieťa do 5,99 rokov príplatok za večeru 7 € / noc
- skorý Check-in od 11:00 hod. 20 € / izba (podlieha dostupnosti)
-
neskorý Check-out do 14:00 hod. 20 € / izba (podlieha dostupnosti)
Dôležité informácie
- Check in - nástup na pobyt od: 14.00 hod.
- Check out - odhlásenie sa z pobytu do: 11.00 hod.
- Pobyt začína (stravou): Večerou alebo raňajkami.
- Pobyt končí (stravou): Raňajkami.
- Podávanie stravy:
V hotelovej reštaurácii Greenrock raňajky a večere formou bufetu, prípadne menu à la carte (len večere v závislosti od obsadenosti hotela). Na výber sú sladké i slané špeciality, mäsové a syrové výrobky, jogurty, ovocné aj zeleninové misy. Ubytovaní hostia majú 10 % zľavu na nápoje v hotelovom Bare Kors, na jedálny lístok a vínnu kartu v hotelovej reštaurácii Greenrock a na ponuku v reštaurácii Svišť.
- Parkovanie: Bezplatné parkovanie v areáli hotela.
- Internet: Wi-Fi Internet zadarmo v celom hoteli
- Zvieratá: Domáce zvieratá povolené za príplatok.
- Check in/ Check out: 14.00 hod. / 11.00 hod.
Na konkrétny pobyt a termín
Vyberiete si z našej ponuky konkrétny pobyt a dátum.
(Pri objednaní pobytu nám do poznámky uveďte, že máte záujem o darčekový poukaz.)
Na konkrétny pobyt bez termínu
Vyberiete si z našej ponuky konkrétny pobyt a termín bude otvorený v rámci platnosti pobytu. Obdarovaný nás kontaktuje a vyberie si termín sám
(Pri objednaní pobytu nám do poznámky uveďte, že máte záujem o darčekový poukaz.)
Na určitú sumu - ODPORÚČAME (najviac predávané)
Poukaz je bez výberu konkrétneho pobytu a na akúkoľvek sumu.
Napríklad v hodnote 200 € a tak si obdarovaný vyberie pobyt do 200 €, prípadne si vyberie drahší pobyt a doplatí rozdiel.
Termíny
Rezervujte si pobyt
- Ak nájdete na inej webovej stránke lacnejšiu ponuku na rezerváciu toho istého pobytu, ubytovania a typu izby, môžete nás požiadať o vrátenie rozdielu v cene.
- Predtým, než požiadate o vyrovnania ceny, musíte nám poskytnúť odkaz na stránku s konkurenčnou cenou, ktorá musí byť stále dostupná online počas overovania.
- Konkurenčná ponuka musí byť pre to isté ubytovanie a rovnaký typ izby, rovnaký čas registrácie a odhlásenia a rovnaké stornovacie podmienky ako naša ponuka.
V akom prípade nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny?
- Ak je konkurenčná ponuka súčasťou vernostného alebo bonusového programu, nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny. Týmto myslíme situáciu, keď zákazník získava zľavu ako odmenu za rôzne aktivity, napr. opakovanú rezerváciu, prihlásenie sa, zadanie kódu kupónu alebo odporúčanie stránky iným zákazníkom, ktorá vedie k zmenšeniu pôvodnej ceny.
Predtým, než kontaktujete našu zákaznícku podporu, prejdite si najčastejšie otázky, v ktorých môžete nájsť odpoveď na váš problém a ušetriť tak svoj čas.
Pozrite si často kladené otázky - FAQ.