Ochotný personál vedia poradiť pomôcť odporúčame ďalej. Ďakujem
Dokonalý relax v každom ročnom období: Wellness pobyt pre každého, Hotel Magnólia ★★★★ Piešťany
Dovoľujeme si Vám oznámiť, že hotel bude počas Vianoc zatvorený v termíne 23.12. – 26.12.2025 (vrátane).
Hotel Magnólia ★★★★ Piešťany
Informácie o pobyte
Pobyt zahŕňa
- ubytovanie
- polpenzia / raňajky a večere formou bufetových stolov / v závislosti od počtu osôb večera formou 3-chodového servírovaného menu /
- 120-min. wellness vstup pre každú dospelú osobu denne okrem dňa ukončenia pobytu / fínska sauna, parná sauna, infra sauna, vírivka, bazén
Cenník - Bonusy
- župan a papučky v izbe
- vstup do hotelového bazénu počas prevádzkových hodín wellness centra
- ranné plávanie od 08:00 do 10:00 hod. vo vybrané dni v hotelovom bazéne
- 10 % zľava na thajské masáže v Siam Center Thai Massage priamo v hoteli
- 10 % zľava na konzumáciu od 12:00 do 16:00 hod. v Phoenix by Heaven bare na pešej zóne /Winterova 29/
- welcome drink (2026)
- WiFi pripojenie v priestoroch celého hotela
Deti
- Dieťa do 5,99 rokov bez nároku na lôžko ubytovanie s polpenziou zadarmo.
Cenník - Príplatky
Platia sa pri príchode na recepcii.
- mestský poplatok 2 € / osoba / noc / Osoba do 18 rokov veku je oslobodená od platenia dane vo výške 90 % z dane za ubytovanie. To znamená platbu vo výške 0,20 € osoba do 18 rokov.
- plná penzia / obed + 25 € / osoba / noc , dieťa / obed (polovičná porcia) + 20 € / osoba / noc
- parkovisko 8 € / deň
- zviera (miska a „pamlsok“ v cene) 20 €
- skorší check-in pred 12:00 hod. 95 €
Cenník - Informácie
- Rodiny s 1 dieťaťom sú ubytované v dvojlôžkovej izbe s prístelkou alebo apartmáne s príplatkom za dieťa.
- Rodiny s 2 deťmi sú ubytované v rodinnej izbe za cenu dvojlôžkovej izby s príplatkom za deti.
- Rodinná izba sa skladá z dvoch dvojlôžkových izieb prepojených posuvnými dverami, ku každej izbe prislúcha kúpeľňa. Rodinná izba sa poskytuje iba pri ubytovaní rodín s deťmi /2 dospelé osoby + 2 deti/.
Dôležité informácie
- Check in - nástup na pobyt od: 14.00 hod.
- Check out - odhlásenie sa z pobytu do: 10.00 hod.
- Pobyt začína (stravou): Večerou.
- Pobyt končí (stravou): Raňajkami.
- Podávanie stravy:
Stravovanie je zabezpečené v príjemnom prostredí hotelovej reštaurácie so širokou ponukou jedál medzinárodnej kuchyne. V ponuke je aj široký sortiment alkoholických a nealkoholických nápojov, výborná káva a čerstvé domáce koláčiky. Jedlá z čerstvých surovín sú vždy pripravené s profesionálnym prístupom kuchára. Raňajky sú podávané formou bufetových stolov, obed/večera výberom z jedálneho lístka.
- Parkovanie: Hostia môžu parkovať na hotelovom parkovisku za poplatok, ktoré má však obmedzenú parkovaciu kapacitu. Po obsadení týchto miest majú hostia k dispozícii mestské parkovisko, ktoré sa nachádza 100 m od hotela, ktoré je spoplatnené sadzbou 1,00 € / hodina nonstop. Odporúčame využiť najlacnejšie parkovanie v okolí. To sa nachádza na 3.PODLAŽÍ parkovacieho domu OC AUPARK, ktoré je vzdialené od hotela 100 m. Vjazd do parkovacieho domu je z kruhového objazdu, ležiaceho na príjazdovej ceste k hotelu.
- Internet: WiFi pripojenie v priestoroch celého hotela.
- Zvieratá: V hoteli je možné ubytovanie so zvieraťom.
Na konkrétny pobyt a termín
Vyberiete si z našej ponuky konkrétny pobyt a dátum.
(Pri objednaní pobytu nám do poznámky uveďte, že máte záujem o darčekový poukaz.)
Na konkrétny pobyt bez termínu
Vyberiete si z našej ponuky konkrétny pobyt a termín bude otvorený v rámci platnosti pobytu. Obdarovaný nás kontaktuje a vyberie si termín sám
(Pri objednaní pobytu nám do poznámky uveďte, že máte záujem o darčekový poukaz.)
Na určitú sumu - ODPORÚČAME (najviac predávané)
Poukaz je bez výberu konkrétneho pobytu a na akúkoľvek sumu.
Napríklad v hodnote 200 € a tak si obdarovaný vyberie pobyt do 200 €, prípadne si vyberie drahší pobyt a doplatí rozdiel.
Termíny
Rezervujte si pobyt

- Ak nájdete na inej webovej stránke lacnejšiu ponuku na rezerváciu toho istého pobytu, ubytovania a typu izby, môžete nás požiadať o vrátenie rozdielu v cene.
- Predtým, než požiadate o vyrovnania ceny, musíte nám poskytnúť odkaz na stránku s konkurenčnou cenou, ktorá musí byť stále dostupná online počas overovania.
- Konkurenčná ponuka musí byť pre to isté ubytovanie a rovnaký typ izby, rovnaký čas registrácie a odhlásenia a rovnaké stornovacie podmienky ako naša ponuka.
V akom prípade nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny?
- Ak je konkurenčná ponuka súčasťou vernostného alebo bonusového programu, nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny. Týmto myslíme situáciu, keď zákazník získava zľavu ako odmenu za rôzne aktivity, napr. opakovanú rezerváciu, prihlásenie sa, zadanie kódu kupónu alebo odporúčanie stránky iným zákazníkom, ktorá vedie k zmenšeniu pôvodnej ceny.
Predtým, než kontaktujete našu zákaznícku podporu, prejdite si najčastejšie otázky, v ktorých môžete nájsť odpoveď na váš problém a ušetriť tak svoj čas.
Pozrite si často kladené otázky - FAQ.






