Ďakujeme za VOUCHER . . . páči sa mi Vaša pružnosť pri získavaní nových klientov. Držím Vám palce . . . .
Najkrajšie sviatky jari a Veľkonočný pobyt v kúpeľoch, Kúpele Číž
Výber ubytovania
Informácie o pobyte
Pobyt zahŕňa
- ubytovanie LD Rimava ***
- polpenzia / raňajky bufetovou formou a servírované večere v reštaurácií s tradičným Veľkonočným gemerským menu
- 24-hod. lekárska starostlivosť
- 6 liečebných procedúr / 1x klasická masáž čiastočná, 1x rašelina na 1 aplikačné miesto, 2x jódový vaňový kúpeľ, 1x suchý plynový kúpeľ, 1x ozónový kúpeľ
- veľkonočný program
- súťaže
- živá hudba
- vstup do vnútorného rehabilitačného bazéna 45 min. denne
Cenník - Bonusy
- 24-hodinová lekárska starostlivosť
- 10 % zľava zo zakúpených voľnopredajných procedúr
- neobmedzené využívanie telocvične s fitness, bedmintonom a pingpongom
- využitie bezplatného internetu na izbách
- parkovanie v areáli kúpeľov
Deti
- Deti do 2,99 rokov (bez nároku na lôžko a stravu) ZADARMO.
- Cena pre deti zahŕňa ubytovanie a plnú penziu (bez procedúr).
Cenník - Príplatky
Platia sa na mieste pri príchode na recepcii.
- daň z ubytovania na osobu a noc podľa všeobecne záväzného platného nariadenia obecného zastupiteľstva obce Číž 1 € / osoba / noc (osoba od 15 rokov)
- jednorazový príplatok za zmenu ubytovania počas pobytu 11 €
- za neskorý check out 11 €
- obed 15 € / dospelá osoba, 10 € / dieťa 3 - 12 rokov
- doplnkové služby (hipoareál, vodný svet, prenájom športovísk a športových potrieb)
Cenník - Informácie
- Nie je možnosť prístelky.
Dôležité informácie
- celý komplex podávaných procedúr sa zabezpečuje priamo v hoteli Liečebného domu Rimava***
- lekárska starostlivosť je zabezpečená 24 hod.
- kúpele disponujú kvalitným materiálno-technickým vybavením
- prevádzková doba procedúr: pondelok až piatok: 07:00 - 22:00 hod., sobota až nedeľa a štátny sviatok: 10:00 - 22:00 hod.
- ordinácie procedúr sú zaznačené do karty procedúr, ktorá je doplnená presným časovým rozpisom
- počas pobytu je možnosť absolvovať výlet do vybranej destinácie
- Check in - nástup na pobyt od: od 14.00 hod. do 18.00 hod.
- Check out - odhlásenie sa z pobytu do: 10.00 hod.
- Pobyt začína (stravou): Večerou.
- Pobyt končí (stravou): Raňajkami.
- Parkovanie: V areáli kúpeľov zadarmo.
- Internet: Internetové pripojenie pomocou kábla zadarmo.
- Zvieratá: V kúpeľoch nie je povolené ubytovanie so zvieraťom.
- Check in/ Check out: Check in: pri pobyte, ktorý začína obedom 12.00 hod. Obed sa podáva do 14.00 hod. Pri pobyte, ktorý začína večerou 14.00 hod. Check out je do 10.00 hod. Pri pobyte, ktorý končí obedom je Check out do 14.00 hod.
Dovoľujeme si vám oznámiť, že liečebné domy Mária a Slaná nebudú už od nového roka 2025 v prevádzke a budú vyradené z predaja.
Na konkrétny pobyt a termín
Vyberiete si z našej ponuky konkrétny pobyt a dátum.
(Pri objednaní pobytu nám do poznámky uveďte, že máte záujem o darčekový poukaz.)
Na konkrétny pobyt bez termínu
Vyberiete si z našej ponuky konkrétny pobyt a termín bude otvorený v rámci platnosti pobytu. Obdarovaný nás kontaktuje a vyberie si termín sám
(Pri objednaní pobytu nám do poznámky uveďte, že máte záujem o darčekový poukaz.)
Na určitú sumu - ODPORÚČAME (najviac predávané)
Poukaz je bez výberu konkrétneho pobytu a na akúkoľvek sumu.
Napríklad v hodnote 200 € a tak si obdarovaný vyberie pobyt do 200 €, prípadne si vyberie drahší pobyt a doplatí rozdiel.
Termíny
Rezervujte si pobyt
- Ak nájdete na inej webovej stránke lacnejšiu ponuku na rezerváciu toho istého pobytu, ubytovania a typu izby, môžete nás požiadať o vrátenie rozdielu v cene.
- Predtým, než požiadate o vyrovnania ceny, musíte nám poskytnúť odkaz na stránku s konkurenčnou cenou, ktorá musí byť stále dostupná online počas overovania.
- Konkurenčná ponuka musí byť pre to isté ubytovanie a rovnaký typ izby, rovnaký čas registrácie a odhlásenia a rovnaké stornovacie podmienky ako naša ponuka.
V akom prípade nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny?
- Ak je konkurenčná ponuka súčasťou vernostného alebo bonusového programu, nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny. Týmto myslíme situáciu, keď zákazník získava zľavu ako odmenu za rôzne aktivity, napr. opakovanú rezerváciu, prihlásenie sa, zadanie kódu kupónu alebo odporúčanie stránky iným zákazníkom, ktorá vedie k zmenšeniu pôvodnej ceny.
Predtým, než kontaktujete našu zákaznícku podporu, prejdite si najčastejšie otázky, v ktorých môžete nájsť odpoveď na váš problém a ušetriť tak svoj čas.
Pozrite si často kladené otázky - FAQ.