super
Kúpeľný dom Caritas I. a II., Liečebný pobyt MEDICAL s preventívnymi účinkami pred civilizačnými ochoreniami, Kúpele Nimnica
Kúpele Nimnica
Výber ubytovania
Dovoľujeme si vas informovať, že kúpele budú otvorené do 18.12.2024. Sezóna v budúcom roku začína od 27.01.2025.
Informácie o pobyte
Pobyt zahŕňa
- ubytovanie
- plná penzia (špeciálnu diétu napr. bezlepkovú, bezlaktózovú, nízkohistamínovú a šetriacu je potrebné nahlásiť pred nástupom na pobyt a priniesť si z domu lekárske potvrdenie o nutnosti diéty)
jedáleň Fiesta (raňajky, obedy i večere podávané formou bufetových stolov) - klienti ubytovaní v KD Balnea Grand, Manín, Caritas I, Caritas II, Veritas, Salvator
jedáleň Štandard (raňajky formou bufetových stolov, obedy a večere servírované podľa výberu z menu + šalátový bufet) - klienti ubytovaní v kúpeľnom dome Salus
- vstupné lekárske vyšetrenie (lekár na základe celkového i aktuálneho zdravotného stavu pacienta určí konkrétne procedúry pre každého klienta)
- 3 procedúry / 1 noc pobytu
Cenník - Bonusy
- 1x 20 % zľava na 1 voľnopredajnú procedúru podľa výberu a kapacitných možností na každých 5 nocí pobytu
- exteriérové fitnes
- vonkajší Kneippov kúpeľ
- pitná procedúra
- WiFi
- stála lekárska služba
Zľavy:
- Pobyt od 11 dní / 10 nocí vrátane – 4 %
- Pobyt od 21 dní / 20 nocí vrátane – 8 %
-
V prípade nevyužitia bonusov sa tieto nenahrádzajú finančnou kompenzáciou ani žiadnymi dodatočnými službami
Deti
- Deti do 3,99 rokov majú ubytovanie zdarma bez nároku na lôžko (v prípade nároku na lôžko sa hradí cena ako u detí vo veku 4 – 11,99 rokov).
- Detská postieľka na vyžiadanie zdarma.
- Deti 4 - 17,99 rokov majú majú v cene ubytovanie a stravovanie prispôsobené stravovaniu rodičov (v tej istej jedálni ako jeho rodič, podľa toho aj platí príslušnú cenu stravovania, obe jedálne sa nachádzajú v budove Balnea Grand). V cene pobytu nie sú procedúry. Procedúry sa môžu dokúpiť priamo na mieste.
- Deti do 17,99 rokov neplatia daň z ubytovania.
Cenník - Príplatky
Platia sa na mieste pri príchode na recepcii.
- miestny poplatok 1 € / osoba / noc (2024), 1,20 € / osoba / noc (2025)
- parkovisko strážené kamerovým systémom podľa aktuálneho cenníka kúpeľov
- v prípade záujmu je možnosť dokúpenia procedúr podávaných pod dohľadom lekára
- za ubytovanie v konkrétnom kúpeľnom dome alebo izbe na žiadosť klienta vopred (orientácia izby, poschodie, číslo izby, izby vedľa seba, balkón) je jednorazovo 25 € / osoba / pobyt
- príplatok za špeciálne požiadavky pri nástupe alebo počas pobytu (zmena izby, kúpeľného domu, orientácia izby) z podnetu klienta je jednorázovo 35 € / osoba
Cenník - Informácie
- Prístelka v izbách Klasik sa neodporúča pre dospelé osoby (veľmi stiesnená, vhodná len pre deti).
- Kúpele Nimnica, a.s. si vyhradzujú právo na zmenu cien a obsah pobytov počas doby platnosti cenníka. Akýkoľvek nárok na zľavu je potrebné nahlásiť ešte pred platbou, jej spätné uplatnenie nie je možné. Zľavy sa nekumulujú, je možné uplatniť si vždy len 1 zľavu.
Dôležité informácie
- Pobyt zahŕňa ubytovanie v izbách rôznej úrovne v šiestich kúpeľných domoch, z ktorých najvzdialenejší sa nachádza do 200 m od hlavnej budovy Balnea Grand, v ktorej sú okrem ubytovania aj jedálne, lekári, procedúry, reštaurácia, kaviareň, recepcia.
- Nástup na pobyt je od 7.00 hod. do 12.00 hod. Pre komfortnejšie vybavenie sa na recepcii i u lekára odporúčame prísť v skorších ranných hodinách.
- Check-in: recepcia KD Salvator od 7.00 hod., ubytovanie na izbe od 14.00 hod. (v prípade pripravenej izby nie je výnimkou ubytovať sa na nej aj skôr po dohode s personálom).
- Check-out: do 10.00 hod. v deň odchodu.
- V prípade, že si chcete doobjednať ktorúkoľvek procedúru, je z kapacitných dôvodov vhodné zarezervovať si ju vopred telefonicky (+421 424 608 239, +421 902 519 888), mailom (wellness-recepcia@kupelenimnica.sk), prípadne priamo na mieste na recepcii Balnea Grand čím skôr po nástupe.
- Prosíme o dodržiavanie termínov. Nevyčerpaná procedúra zo subjektívnych dôvodov sa nenahrádza inou procedúrou ani finančne.
- Check in - nástup na pobyt od: nástup na pobyt od 7.00 hod. do 12.00 hod., ubytovanie od 14.00 hod.
- Check out - odhlásenie sa z pobytu do: 10.00 hod.
- Pobyt začína (stravou): Obedom.
- Pobyt končí (stravou): Raňajkami.
- Podávanie stravy: V Kúpeľnom Dome Balnea Grand. Bližšie informácie o čase stravovania dostane klient pri príchode na recepcii v závislosti od zakúpeného balíka. Orientačné časy podávania stravy: RA 7:00 - 8:30, O 11:30 - 13:00, VE 17:30 - 19:00 hod.
- Parkovanie: V areáli kúpeľov len s povolením, zadarmo pre zdravotne a ťažko postihnutých občanov s preukazom ZŤP. K dispozícii je parkovisko pred KD Salvator.
- Internet: WIFI pripojenie v celom areáli kúpeľov.
- Zvieratá: Ubytovanie so zvieraťom nie je možné.
Na konkrétny pobyt a termín
Vyberiete si z našej ponuky konkrétny pobyt a dátum.
(Pri objednaní pobytu nám do poznámky uveďte, že máte záujem o darčekový poukaz.)
Na konkrétny pobyt bez termínu
Vyberiete si z našej ponuky konkrétny pobyt a termín bude otvorený v rámci platnosti pobytu. Obdarovaný nás kontaktuje a vyberie si termín sám
(Pri objednaní pobytu nám do poznámky uveďte, že máte záujem o darčekový poukaz.)
Na určitú sumu - ODPORÚČAME (najviac predávané)
Poukaz je bez výberu konkrétneho pobytu a na akúkoľvek sumu.
Napríklad v hodnote 200 € a tak si obdarovaný vyberie pobyt do 200 €, prípadne si vyberie drahší pobyt a doplatí rozdiel.
Termíny
Rezervujte si pobyt
- Ak nájdete na inej webovej stránke lacnejšiu ponuku na rezerváciu toho istého pobytu, ubytovania a typu izby, môžete nás požiadať o vrátenie rozdielu v cene.
- Predtým, než požiadate o vyrovnania ceny, musíte nám poskytnúť odkaz na stránku s konkurenčnou cenou, ktorá musí byť stále dostupná online počas overovania.
- Konkurenčná ponuka musí byť pre to isté ubytovanie a rovnaký typ izby, rovnaký čas registrácie a odhlásenia a rovnaké stornovacie podmienky ako naša ponuka.
V akom prípade nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny?
- Ak je konkurenčná ponuka súčasťou vernostného alebo bonusového programu, nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny. Týmto myslíme situáciu, keď zákazník získava zľavu ako odmenu za rôzne aktivity, napr. opakovanú rezerváciu, prihlásenie sa, zadanie kódu kupónu alebo odporúčanie stránky iným zákazníkom, ktorá vedie k zmenšeniu pôvodnej ceny.
Predtým, než kontaktujete našu zákaznícku podporu, prejdite si najčastejšie otázky, v ktorých môžete nájsť odpoveď na váš problém a ušetriť tak svoj čas.
Pozrite si často kladené otázky - FAQ.