super
Kúpeľný dom Veritas, Reštart pobyt roznieti nanovo iskru alebo opraví, čo sa vo vzťahu narušilo, Kúpele Nimnica
Kúpele Nimnica
Výber ubytovania
Dovoľujeme si vas informovať, že kúpele budú otvorené do 18.12.2024. Sezóna v budúcom roku začína od 27.01.2025.
Informácie o pobyte
Pobyt zahŕňa
- ubytovanie na 3 alebo 6 nocí
-
plná penzia
✓ jedáleň Fiesta (raňajky, obedy i večere podávané formou bufetových stolov) / klienti ubytovaní v KD Balnea
Grand, Manín, Caritas I, Caritas II, Veritas, Salvator
✓ jedáleň Štandard ( raňajky formou bufetových stolov, obedy a večere servírované podľa výberu z menu) / klienti ubytovaní v KD Salus
-
Aktivity a procedúry počas 3-nocového pobytu:
✓ sladký večer v deň nástupu po večeri pre pár (1 fľaša šampanského, dezert z výberu)
✓ listy od psychológa s konkrétnymi zadaniami, odkazmi pre pár
✓ 1x stretnutie so psychológom, párové poradenstvo, rozhovor pre pár
✓ 1x soľná jaskyňa/ osoba
✓ 1x vstup do Medicínskeho wellness centra Maxi (2 hod.) / osoba
✓ šifrovacia hra pre pár
-
Aktivity a procedúry počas 6-nocového pobytu:
✓ sladký večer v deň nástupu po večeri pre pár
✓ listy od psychológa s konkrétnymi zadaniami, odkazmi pre pár
✓ 2 - 3x stretnutie so psychológom, párové poradenstvo, rozhovor pre pár
✓ 1x masáž klasická čiastočná/ osoba
✓ 1x uhličitý kúpeľ v nimnickej minerálke/ osoba
✓ 2x soľná jaskyňa/ osoba
✓ 1x vstup do Medicínskeho wellness centra Maxi (2 hod.) / osoba
✓ šifrovacia hra pre pár
Cenník - Bonusy
- 1x bowling 1 hod. pre pár
- exteriérové fitnes
- vonkajší Kneippov kúpeľ
- pitná procedúra
- WiFi
- stála lekárska služba (za poplatok)
V prípade nevyužitia bonusov sa tieto nenahrádzajú finančnou kompenzáciou ani žiadnymi dodatočnými službami. Bonusy sú neprenosné.
Deti
- Deti do 3,99 rokov majú ubytovanie zdarma bez nároku na lôžko (v prípade nároku na lôžko sa hradí cena ako u detí vo veku 4 – 11,99 rokov).
- Detská postieľka na vyžiadanie zdarma.
- Deti 4 - 17,99 rokov majú majú v cene ubytovanie a stravovanie prispôsobené stravovaniu rodičov (v tej istej jedálni ako jeho rodič, podľa toho aj platí príslušnú cenu stravovania, obe jedálne sa nachádzajú v budove Balnea Grand). V cene pobytu nie sú procedúry. Procedúry sa môžu dokúpiť priamo na mieste.
- Deti do 17,99 rokov neplatia daň z ubytovania.
Cenník - Príplatky
Platia sa na mieste pri príchode na recepcii.
- miestny poplatok 1 € / osoba / noc
- parkovisko strážené kamerovým systémom podľa aktuálneho cenníka kúpeľov
- v prípade záujmu je možnosť dokúpenia procedúr podávaných pod dohľadom lekára
- za ubytovanie v konkrétnom kúpeľnom dome alebo izbe na žiadosť klienta vopred (orientácia izby, poschodie, číslo izby, izby vedľa seba, balkón) je jednorazovo 25 € / osoba / pobyt
- príplatok za špeciálne požiadavky pri nástupe alebo počas pobytu (zmena izby, kúpeľného domu, orientácia izby) z podnetu klienta je jednorázovo 35 € / osoba
Cenník - Informácie
- Prístelka v izbách Klasik sa neodporúča pre dospelé osoby (veľmi stiesnená, vhodná len pre deti).
Dôležité informácie
- Pobyt zahŕňa ubytovanie v izbách rôznej úrovne v šiestich kúpeľných domoch, z ktorých najvzdialenejší sa nachádza do 200 m od hlavnej budovy Balnea Grand, v ktorej sú okrem ubytovania aj jedálne, lekári, procedúry, reštaurácia, kaviareň, recepcia.
- Nástup na pobyt je možný od 7.00 hod., najneskôr však do 16.00 hod.
- Check-in: recepcia KD Salvator od 7.00 hod., ubytovanie na izbe od 14.00 hod. (v prípade pripravenej izby nie je výnimkou ubytovať sa na nej aj skôr po dohode s personálom).
- Check-out: do 10.00 hod. v deň odchodu.
- V prípade, že si chcete doobjednať ktorúkoľvek procedúru, je z kapacitných dôvodov vhodné zarezervovať si ju vopred telefonicky (+421 424 608 239, +421 902 519 888), mailom (wellness-recepcia@kupelenimnica.sk), prípadne priamo na mieste na recepcii Balnea Grand čím skôr po nástupe.
- Prosíme o dodržiavanie termínov. Nevyčerpaná procedúra zo subjektívnych dôvodov sa nenahrádza inou procedúrou ani finančne.
- Check in - nástup na pobyt od: 14.00 hod.
- Check out - odhlásenie sa z pobytu do: 10.00 hod.
- Pobyt začína (stravou): Večerou.
- Pobyt končí (stravou): Raňajkami.
- Podávanie stravy: V Kúpeľnom Dome Balnea Grand. Bližšie informácie o čase stravovania dostane klient pri príchode na recepcii v závislosti od zakúpeného balíka. Orientačné časy podávania stravy: RA 7:00 - 8:30, O 11:30 - 13:00, VE 17:30 - 19:00 hod.
- Parkovanie: V areáli kúpeľov len s povolením, zadarmo pre zdravotne a ťažko postihnutých občanov s preukazom ZŤP. K dispozícii je parkovisko pred KD Salvator.
- Internet: WIFI pripojenie v celom areáli kúpeľov.
- Zvieratá: Ubytovanie so zvieraťom nie je možné.
Na konkrétny pobyt a termín
Vyberiete si z našej ponuky konkrétny pobyt a dátum.
(Pri objednaní pobytu nám do poznámky uveďte, že máte záujem o darčekový poukaz.)
Na konkrétny pobyt bez termínu
Vyberiete si z našej ponuky konkrétny pobyt a termín bude otvorený v rámci platnosti pobytu. Obdarovaný nás kontaktuje a vyberie si termín sám
(Pri objednaní pobytu nám do poznámky uveďte, že máte záujem o darčekový poukaz.)
Na určitú sumu - ODPORÚČAME (najviac predávané)
Poukaz je bez výberu konkrétneho pobytu a na akúkoľvek sumu.
Napríklad v hodnote 200 € a tak si obdarovaný vyberie pobyt do 200 €, prípadne si vyberie drahší pobyt a doplatí rozdiel.
Termíny
Rezervujte si pobyt
- Ak nájdete na inej webovej stránke lacnejšiu ponuku na rezerváciu toho istého pobytu, ubytovania a typu izby, môžete nás požiadať o vrátenie rozdielu v cene.
- Predtým, než požiadate o vyrovnania ceny, musíte nám poskytnúť odkaz na stránku s konkurenčnou cenou, ktorá musí byť stále dostupná online počas overovania.
- Konkurenčná ponuka musí byť pre to isté ubytovanie a rovnaký typ izby, rovnaký čas registrácie a odhlásenia a rovnaké stornovacie podmienky ako naša ponuka.
V akom prípade nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny?
- Ak je konkurenčná ponuka súčasťou vernostného alebo bonusového programu, nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny. Týmto myslíme situáciu, keď zákazník získava zľavu ako odmenu za rôzne aktivity, napr. opakovanú rezerváciu, prihlásenie sa, zadanie kódu kupónu alebo odporúčanie stránky iným zákazníkom, ktorá vedie k zmenšeniu pôvodnej ceny.
Predtým, než kontaktujete našu zákaznícku podporu, prejdite si najčastejšie otázky, v ktorých môžete nájsť odpoveď na váš problém a ušetriť tak svoj čas.
Pozrite si často kladené otázky - FAQ.