Ochota, rýchle jednanie, odporúčam.
Kúpeľný dom Balnea Grand, Pobyt RELAX+ celkové uvoľnenie organizmu s využitím liečebných procedúr, Kúpele Nimnica
Kúpele Nimnica
Výber ubytovania
Dovoľujeme si vas informovať, že kúpele budú otvorené do 18.12.2024. Sezóna v budúcom roku začína od 27.01.2025.
Informácie o pobyte
Pobyt zahŕňa
- ubytovanie
- plná penzia (špeciálnu diétu napr. bezlepkovú, bezlaktózovú, nízkohistamínovú a šetriacu, je potrebné nahlásiť pred nástupom na pobyt a priniesť si z domu lekárske potvrdenie o nutnosti diéty)
jedáleň Fiesta (raňajky, obedy i večere podávané formou bufetových stolov) / klienti ubytovaní v KD Balnea Grand, Manín, Caritas I, Caritas II, Veritas, Salvator
jedáleň Štandard (raňajky formou bufetových stolov, obedy a večere servírované podľa výberu z menu + šalátový bufet) / klienti ubytovaní v kúpeľnom dome Salus
- vstupné lekárske vyšetrenie
- 2 procedúry/ 1 noc pobytu podľa výberu lekára
- 1x vstup do Medicínskeho wellness centra na 1 hod. (relaxačný bazén, vírivka, sauny, Kneippov kúpeľ) / na každých celých 5 nocí
Cenník - Bonusy
- 1x 20 % zľava na 1 voľnopredajnú procedúru podľa výberu a kapacitných možností
- exteriérové fitness
- vonkajší Kneippov kúpeľ
- pitná procedúra
- WiFi
- stála lekárska služba (za poplatok)
Zľavy:
- Pobyt od 11 dní/ 10 nocí vrátane – 4 %
- Pobyt od 21 dní/ 20 nocí vrátane – 8 %
V prípade nevyužitia bonusov sa tieto nenahrádzajú finančnou kompenzáciou ani žiadnymi dodatočnými službami. Bonusy sú neprenosné.
- Pobyt od 11 dní/ 10 nocí vrátane – 4 %
Deti
- Deti do 3,99 rokov majú ubytovanie zdarma bez nároku na lôžko (v prípade nároku na lôžko sa hradí cena ako u detí vo veku 4 – 11,99 rokov).
- Detská postieľka na vyžiadanie zdarma.
- Deti 4 - 17,99 rokov majú majú v cene ubytovanie a stravovanie prispôsobené stravovaniu rodičov (v tej istej jedálni ako jeho rodič, podľa toho aj platí príslušnú cenu stravovania, obe jedálne sa nachádzajú v budove Balnea Grand). V cene pobytu nie sú procedúry. Procedúry sa môžu dokúpiť priamo na mieste.
- Deti do 17,99 rokov neplatia daň z ubytovania.
Cenník - Príplatky
Platia sa na mieste pri príchode na recepcii.
- miestny poplatok 1 € / osoba / noc (2024), 1,20 € / osoba / noc (2025)
- parkovisko strážené kamerovým systémom podľa aktuálneho cenníka kúpeľov
- v prípade záujmu je možnosť dokúpenia procedúr podávaných pod dohľadom lekára
- za ubytovanie v konkrétnom kúpeľnom dome alebo izbe na žiadosť klienta vopred (orientácia izby, poschodie, číslo izby, izby vedľa seba, balkón) je jednorazovo 25 € / osoba / pobyt
- príplatok za špeciálne požiadavky pri nástupe alebo počas pobytu (zmena izby, kúpeľného domu, orientácia izby) z podnetu klienta je jednorázovo 35 € / osoba
Cenník - Informácie
- Prístelka v izbách Klasik sa neodporúča pre dospelé osoby (veľmi stiesnená, vhodná len pre deti).
- Kúpele Nimnica, a.s. si vyhradzujú právo na zmenu cien a obsah pobytov počas doby platnosti cenníka. Akýkoľvek nárok na zľavu je potrebné nahlásiť ešte pred platbou, jej spätné uplatnenie nie je možné.
Prístelka je možná, ale nedoporučujeme ju a to z dôvodu malých rozmerov izieb.
Dôležité informácie
- Pobyt zahŕňa ubytovanie v izbách rôznej úrovne v šiestich kúpeľných domoch, z ktorých najvzdialenejší sa nachádza do 200 m od hlavnej budovy Balnea Grand, v ktorej sú okrem ubytovania aj jedálne, lekári, procedúry, reštaurácia, kaviareň, recepcia.
- Nástup na pobyt je od 7.00 hod. do 12.00 hod. Pre komfortnejšie vybavenie sa na recepcii i u lekára odporúčame prísť v skorších ranných hodinách.
- Check-in: recepcia KD Salvator od 7.00 hod., ubytovanie na izbe od 14.00 hod. (v prípade pripravenej izby nie je výnimkou ubytovať sa na nej aj skôr po dohode s personálom).
- Check-out: do 10.00 hod. v deň odchodu.
- V prípade, že si chcete doobjednať ktorúkoľvek procedúru, je z kapacitných dôvodov vhodné zarezervovať si ju vopred telefonicky (+421 424 608 239, +421 902 519 888), mailom (wellness-recepcia@kupelenimnica.sk), prípadne priamo na mieste na recepcii Balnea Grand čím skôr po nástupe.
- Prosíme o dodržiavanie termínov. Nevyčerpaná procedúra zo subjektívnych dôvodov sa nenahrádza inou procedúrou ani finančne.
- Check in - nástup na pobyt od: 14.00 hod.
- Check out - odhlásenie sa z pobytu do: 10.00 hod.
- Pobyt začína (stravou): Obedom.
- Pobyt končí (stravou): Raňajkami.
- Podávanie stravy: V Kúpeľnom Dome Balnea Grand. Bližšie informácie o čase stravovania dostane klient pri príchode na recepcii v závislosti od zakúpeného balíka. Orientačné časy podávania stravy: RA 7:00 - 8:30, O 11:30 - 13:00, VE 17:30 - 19:00 hod.
- Parkovanie: V areáli kúpeľov len s povolením, zadarmo pre zdravotne a ťažko postihnutých občanov s preukazom ZŤP. K dispozícii je parkovisko pred KD Salvator.
- Internet: WIFI pripojenie v celom areáli kúpeľov.
- Zvieratá: Ubytovanie so zvieraťom nie je možné.
Na konkrétny pobyt a termín
Vyberiete si z našej ponuky konkrétny pobyt a dátum.
(Pri objednaní pobytu nám do poznámky uveďte, že máte záujem o darčekový poukaz.)
Na konkrétny pobyt bez termínu
Vyberiete si z našej ponuky konkrétny pobyt a termín bude otvorený v rámci platnosti pobytu. Obdarovaný nás kontaktuje a vyberie si termín sám
(Pri objednaní pobytu nám do poznámky uveďte, že máte záujem o darčekový poukaz.)
Na určitú sumu - ODPORÚČAME (najviac predávané)
Poukaz je bez výberu konkrétneho pobytu a na akúkoľvek sumu.
Napríklad v hodnote 200 € a tak si obdarovaný vyberie pobyt do 200 €, prípadne si vyberie drahší pobyt a doplatí rozdiel.
Termíny
Rezervujte si pobyt
- Ak nájdete na inej webovej stránke lacnejšiu ponuku na rezerváciu toho istého pobytu, ubytovania a typu izby, môžete nás požiadať o vrátenie rozdielu v cene.
- Predtým, než požiadate o vyrovnania ceny, musíte nám poskytnúť odkaz na stránku s konkurenčnou cenou, ktorá musí byť stále dostupná online počas overovania.
- Konkurenčná ponuka musí byť pre to isté ubytovanie a rovnaký typ izby, rovnaký čas registrácie a odhlásenia a rovnaké stornovacie podmienky ako naša ponuka.
V akom prípade nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny?
- Ak je konkurenčná ponuka súčasťou vernostného alebo bonusového programu, nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny. Týmto myslíme situáciu, keď zákazník získava zľavu ako odmenu za rôzne aktivity, napr. opakovanú rezerváciu, prihlásenie sa, zadanie kódu kupónu alebo odporúčanie stránky iným zákazníkom, ktorá vedie k zmenšeniu pôvodnej ceny.
Predtým, než kontaktujete našu zákaznícku podporu, prejdite si najčastejšie otázky, v ktorých môžete nájsť odpoveď na váš problém a ušetriť tak svoj čas.
Pozrite si často kladené otázky - FAQ.