super
Hotel Branisko ★★★, Pobyt zameraný na obdobie po prekonaní ochorenia COVID-19, Kúpele Nový Smokovec
Kúpele Nový Smokovec
Výber ubytovania
Informácie o pobyte
Pobyt zahŕňa
- ubytovanie
- plná penzia / raňajky formou bufetu, obedy a večere
- vstupná a výstupná lekárska konzultácia
- vstupné a výstupné spirometrické vyšetrenie
- 24 procedúr za 10 dní (každá ďalšia noc 2 procedúry denne) / presnú skladbu procedúr určí lekár po zhodnotení zdravotného stavu pacienta
- vstup do relax zóny s bazénom
Cenník - Bonusy
- možnosť zakúpenia cestovných lístkov na TEŽ
- možnosť dokúpenia wellness a procedúr až po konzultácii s lekárom
- 20 % zľava na vstup do AquaCity Poprad
- 50 % zľava z cien procedúr pri 2 a viac prenocovaniach (procedúru si je možné zakúpiť na recepcii)
- poistenie na zásah horskej služby pri úhrade miestnej dane
- zapožičanie spoločenských hier ZADARMO
- zaujímavá zľava v reštaurácii Svišť
- WiFi
- trezor na izbe
Deti
- Pobyt len pre dospelé osoby.
Cenník - Príplatky
Platia sa na mieste pri príchode na recepcii.
- miestny poplatok 3,50 € / osoba / noc (BENEFIT pre návštevníkov ubytovaných na území mesta Vysoké Tatry a zapísaných v evidencii ubytovaných osôb, od ktorých sa vybrala daň za ubytovanie: poistenie na zásah Horskej záchrannej služby. Poistenie platí od príchodu na ubytovanie (check in) po odchod z ubytovania (check out)).
- parkovné 7,50 € / noc (parkovanie v uzavretom areáli do zaplnenia kapacity)
Cenník - Informácie
- Možnosť predĺženia pobytu. Cena za každú ďalšiu noc zahŕňa ubytovanie, plnú penziu a 2 procedúry.
Viacerí z nás sme už prišli do styku s ochorením COVID-19 a na vlastnej koži sa presvedčili, že po prekonaní tejto choroby sa boj ešte nekončí. Takmer polovica osôb aj po jej prekonaní trpí rôznymi problémami - zadýchavanie, kašeľ, únava, celkové vyčerpanie a bolesť kĺbov a svalov. Máte niekoho vo Vašom okolí alebo ste to práve vy, u koho sa prejavujú tieto príznaky? Navštívte svojho pneumológa, internistu alebo všeobecného lekára, ktorý Vám môže vypísať návrh na kúpeľnú liečbu a neváhajte sa prísť zregenerovať do kúpeľov. V príjemnom a hlavne v tomto období veľmi kľudnom prostredí malebných Vysokých Tatier Vám pomôžu zmierniť post-covidové symptómy.
Dôležité informácie
- Nástup na pobyt pondelok, utorok a streda do 15.00 hod.
- Potrebné predložiť odporúčanie na pobyt od obvodného lekára alebo špecialistu.
- Konzultáciu s lekárom je možné absolvovať denne okrem víkendov a sviatkov v čase 7.30 - 15.00 hod.
- Check in - nástup na pobyt od: od 13.00 hod. do 15.00 hod.
- Check out - odhlásenie sa z pobytu do: 10.00 hod.
- Nástupný deň: Pondelok, utorok a streda.
- Pobyt začína (stravou): Obedom.
- Pobyt končí (stravou): Raňajkami.
- Podávanie stravy: Stravovanie sa podáva v jedálni hotela Palace. Raňajky (bufet) 7:30 - 9:30 hod., obed (výber z troch menu) 11:30 - 13:30 hod. a večera (výber z troch menu) 17:00 - 19:30 hod..
- Parkovanie: Parkovanie je možné na kamerami monitorovanom parkovisku (za poplatok).
- Internet: WiFi pripojenie v celom areáli kúpeľov zadarmo.
- Zvieratá: Ubytovanie so zvieraťom v kúpeľoch nie je možné.
Na konkrétny pobyt a termín
Vyberiete si z našej ponuky konkrétny pobyt a dátum.
(Pri objednaní pobytu nám do poznámky uveďte, že máte záujem o darčekový poukaz.)
Na konkrétny pobyt bez termínu
Vyberiete si z našej ponuky konkrétny pobyt a termín bude otvorený v rámci platnosti pobytu. Obdarovaný nás kontaktuje a vyberie si termín sám
(Pri objednaní pobytu nám do poznámky uveďte, že máte záujem o darčekový poukaz.)
Na určitú sumu - ODPORÚČAME (najviac predávané)
Poukaz je bez výberu konkrétneho pobytu a na akúkoľvek sumu.
Napríklad v hodnote 200 € a tak si obdarovaný vyberie pobyt do 200 €, prípadne si vyberie drahší pobyt a doplatí rozdiel.
Termíny
Rezervujte si pobyt
- Ak nájdete na inej webovej stránke lacnejšiu ponuku na rezerváciu toho istého pobytu, ubytovania a typu izby, môžete nás požiadať o vrátenie rozdielu v cene.
- Predtým, než požiadate o vyrovnania ceny, musíte nám poskytnúť odkaz na stránku s konkurenčnou cenou, ktorá musí byť stále dostupná online počas overovania.
- Konkurenčná ponuka musí byť pre to isté ubytovanie a rovnaký typ izby, rovnaký čas registrácie a odhlásenia a rovnaké stornovacie podmienky ako naša ponuka.
V akom prípade nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny?
- Ak je konkurenčná ponuka súčasťou vernostného alebo bonusového programu, nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny. Týmto myslíme situáciu, keď zákazník získava zľavu ako odmenu za rôzne aktivity, napr. opakovanú rezerváciu, prihlásenie sa, zadanie kódu kupónu alebo odporúčanie stránky iným zákazníkom, ktorá vedie k zmenšeniu pôvodnej ceny.
Predtým, než kontaktujete našu zákaznícku podporu, prejdite si najčastejšie otázky, v ktorých môžete nájsť odpoveď na váš problém a ušetriť tak svoj čas.
Pozrite si často kladené otázky - FAQ.