super
Kúpeľný dom Mateja Bela, Liečebný pobyt Zdravie zlepší zdravotný stav po fyzickej ako aj psychickej stránke, Kúpele Sklené Teplice
Kúpele Sklené Teplice
Výber ubytovania
Informácie o pobyte
Pobyt zahŕňa
- ubytovanie
- plná penzia / raňajky, obedy a večere formou studených a teplých bufetových stolov
- vstupná konzultácia s lekárom
- 13 - 41 procedúr / procedúry vybrané lekárom na základe vstupnej prehliadky / počet procedúr závisí od dĺžky pobytu
- WiFi pripojenie
- parkovanie
Nemáte nárok na pobyt hradený poisťovňou, no pociťujete dlhodobé problémy s pohybovým aparátom, svalovú únavu a celkové vyčerpanie? Pobyt Zdravie je pre všetkých klientov, ktorí pociťujú potrebu dôkladnej regenerácie. Na základe vstupnej lekárskej prehliadky vám budú odporučené najvhodnejšie procedúry a termálne kúpele, ktoré vám pomôžu zlepšiť zdravotný stav nielen po fyzickej ale tiež po psychickej stránke.
Cenník - Bonusy
- pri pobyte nad 14 nocí: 3x vstup do Banského kúpeľa, 2x vstup do kúpeľa Márie Terézie (len vo vyhradených časoch)
- pri pobyte nad 21 nocí: 5x vstup do Banského kúpeľa, 5x vstup do kúpeľa Márie Terézie (len vo vyhradených časoch)
Deti
- Deti do 2,99 rokov bez nároku na lôžko pobyt ZADARMO.
- Deti 3 - 11,99 rokov na prístelke 50 % zľava z pobytu, bez liečebných procedúr.
- Deti 3 - 11,99 rokov na pevnom lôžku 30 % zľava z celkovej ceny pobytu, bez liečebných procedúr.
- Deti od 12 rokov liečebné procedúry ako dospelá osoba.
Vstup do Jaskynného parného kúpeľa, do kúpeľa Márie Terézie a tiež do Banského termálneho kúpeľa je povolený deťom len v sprievode rodičov, prípadne inej poverenej zodpovednej osoby. Vstup do Kúpeľa Márie Terézie je povolený deťom od 8 rokov, do Jaskynného parného kúpeľa deťom nad 12 rokov, do Banského termálneho kúpeľa deťom od 3 rokov.
Cenník - Príplatky
Platia sa na mieste pri príchode na recepcii.
- kúpeľný poplatok 1 € / osoba / noc
- neskorý check out 20 € / osoba
- strata kľúča 30 €
- vratná záloha za ovládač brány pri KD Mateja Bela, KD Goethe a Mária Terézia 20 €
- vratná záloha za trezor 30 €
- zmena načasovania procedúr z podnetu klienta na mieste 2 € / procedúra
- výmena izby z podnetu klienta bez objektívnych dôvodov na mieste 15 €
- detská postieľka 10 € / noc
- možnosť dokúpenia voľnopredajných procedúr
- jednorázový poplatok za zapožičanie županov 10 € / 1 župan / pobyt
- jednorázový poplatok za rezerváciu vybranej izby 20 € / os.
Dôležité informácie
- Nástup na pobyt od 13:00 do 17:00 hod. Pobyt začína večerou a končí raňajkami. Klienti ubytovaní v KD Alžbeta a Matej Bel sa hlásia na hlavnej recepcii v Kursalone.
- Neskorší príchod je potrebné nahlásiť vopred na recepcii kúpeľov. V prípade neskoršieho príchodu, t.j. po 18:00 hod. strácate nárok na stravu v daný deň.
- V deň odchodu je potrebné uvoľniť izby do 10:00 hod.
- V prípade predčasného ukončenia pobytu bez objektívnych príčin, bude klientovi účtovaná cena za celý pobyt, bez nároku na vyplatenie za každý nevyčerpaný deň pobytu.
- V prípade záujmu o polpenziu sa z ceny pobytového balíka odpočíta suma vo výške 2 € / os / deň.
- V prípade záujmu je možné objednať a dokúpiť si obed na deň odchodu v cene 11 € / os priamo na recepcii kúpeľov, min. deň vopred.
- Nevyužitie vstupnej lekárskej konzultácie sa klientom nenahrádza.
- Ceny obsahujú nulovú DPH a môžu byť upravené v prípade zmeny platných legislatívnych predpisov a zákonov stanovujúcich sadzbu o DPH.
- Platba za pobyt pri príchode je možná v hotovosti alebo platobnou kartou: VISA, Master Card, Maestro.
- V prípade neskoršieho príchodu, t.j. po 18,00 hod. stráca klient nárok na večeru v daný deň.
- V prípade neskoršieho opustenia izby sa účtuje poplatok 20 €.
- V prípade záujmu o lekársku konzultáciu, je potrebný check-in do 15,00 hod.
- Klient má možnosť využiť parkovanie zdarma.
- O aktuálnej dostupnosti kapacít parkovania priamo pri kúpeľných domoch budú klienti informovaní pri nástupe na poby.
- Check in - nástup na pobyt od: od 13.00 do 17.00 hod.
- Check out - odhlásenie sa z pobytu do: 10.00 hod.
- Nástupný deň: Nedeľa (zmena nástupného dňa je možná po dohode s recepciou).
- Pobyt začína (stravou): Večerou.
- Pobyt končí (stravou): Raňajkami.
- Podávanie stravy: Strava je poskytovaná podľa budovy, v ktorej je klient ubytovaný nasledovne: Jedáleň v KD Alžbeta - pre klientov KD Alžbeta, Goethe, Matej Bela, Mária Terézia. Jedáleň Relax Thermal - pre klientov KD Relax Thermal. Ra 8:00 - 9:00, O 12:00 - 13:45, VE 17:00 - 18:45 hod. (podrobné informácie o čase podávania stravy pre jednotlivé KD dostanete na recepcii pri príchode).
- Parkovanie: Parkovanie zabezpečené kamerovým systémom zadarmo.
- Internet: Internet zdarma: WiFi pripojenie vo všetkých liečebných domoch okrem KD Mária Terézia.
- Zvieratá: V kúpeľoch nie je možné ubytovanie so zvieraťom.
- Check in/ Check out: Check in: 11:30 (ak pobyt začína obedom), 14:00 (ak pobyt začína večerou). Klienti ubytovaní v KD Alžbeta a Matej Bel sa hlásia na hlavnej recepcii v Kursalone. Check out: 10:00 (ak pobyt končí raňajkami), 13:00 (ak pobyt končí obedom).
Na konkrétny pobyt a termín
Vyberiete si z našej ponuky konkrétny pobyt a dátum.
(Pri objednaní pobytu nám do poznámky uveďte, že máte záujem o darčekový poukaz.)
Na konkrétny pobyt bez termínu
Vyberiete si z našej ponuky konkrétny pobyt a termín bude otvorený v rámci platnosti pobytu. Obdarovaný nás kontaktuje a vyberie si termín sám
(Pri objednaní pobytu nám do poznámky uveďte, že máte záujem o darčekový poukaz.)
Na určitú sumu - ODPORÚČAME (najviac predávané)
Poukaz je bez výberu konkrétneho pobytu a na akúkoľvek sumu.
Napríklad v hodnote 200 € a tak si obdarovaný vyberie pobyt do 200 €, prípadne si vyberie drahší pobyt a doplatí rozdiel.
Termíny
Rezervujte si pobyt
- Ak nájdete na inej webovej stránke lacnejšiu ponuku na rezerváciu toho istého pobytu, ubytovania a typu izby, môžete nás požiadať o vrátenie rozdielu v cene.
- Predtým, než požiadate o vyrovnania ceny, musíte nám poskytnúť odkaz na stránku s konkurenčnou cenou, ktorá musí byť stále dostupná online počas overovania.
- Konkurenčná ponuka musí byť pre to isté ubytovanie a rovnaký typ izby, rovnaký čas registrácie a odhlásenia a rovnaké stornovacie podmienky ako naša ponuka.
V akom prípade nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny?
- Ak je konkurenčná ponuka súčasťou vernostného alebo bonusového programu, nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny. Týmto myslíme situáciu, keď zákazník získava zľavu ako odmenu za rôzne aktivity, napr. opakovanú rezerváciu, prihlásenie sa, zadanie kódu kupónu alebo odporúčanie stránky iným zákazníkom, ktorá vedie k zmenšeniu pôvodnej ceny.
Predtým, než kontaktujete našu zákaznícku podporu, prejdite si najčastejšie otázky, v ktorých môžete nájsť odpoveď na váš problém a ušetriť tak svoj čas.
Pozrite si často kladené otázky - FAQ.