Ochota, rýchle jednanie, odporúčam.
Royal Light so vstupom do luxusného Royal Bath a Spa & Aquaparku, Moderné Kúpele Turčianske Teplice
Moderné Kúpele Turčianske Teplice
Výber ubytovania
Ďalej si vás dovolujeme informovať, že v prípade nástupu na liečebný pobyt v HOTELI ROYAL PALACE s lekárskou prehliadkou
-
Procedúry v sobotu: Royal Bath – minerálny kúpeľ so zábalom 30 min., ZEUS - klasická masáž celotelová 40 min.
-
Procedúry v nedeľu: minerálny vaňový kúpeľ so zábalom 30 min. (perličkový alebo uhličitý vaňový kúpeľ), Brasil Oxygen – oxygenoterapia 50 min.
20 % zľava v termíne 1.12. - 23.12.2024 a 2.1. - 31.1.2025 na všetky pultové pobyty od 2 nocí v LD Veľká Fatra. Platí pre izby: Veľká Fatra Basic, Basic PLUS, Superior, Komfort, De Luxe – podľa dostupných kapacít.
Informácie o pobyte
Pobyt zahŕňa
- ubytovanie
- zážitková gastronómia formou servírovanej polpenzie
Cenník - Bonusy
- Vstup do luxusného Royal Bath priamo nad liečivým prameňom 30 minút na každé prenocovanie
- Neobmedzený vstup do Spa & Aquaparku zdarma už hodinu pred oficiálnym otvorením
- Vstup na 2 hod. do novootvoreného Saunového sveta / noc
- Bohatý kultúrny program
Deti
- Dieťa do 3,99 rokov bez nároku na lôžko resp. prístelku zadarmo.
- Detská postieľka zadarmo.
- Dieťa do 10,99 rokov (na lôžku / prístelke) má rozsah stravy podľa stravy rodiča, v prípade plnej penzie bez doplatku.
- Dieťa 11 - 15,99 rokov (na lôžku / prístelke) má rozsah stravy podľa stravy rodiča, v prípade plnej penzie s doplatkom.
Pobyt pre deti zahŕňa: ubytovanie podľa výberu lôžko / prístelka, detské menu formou servírovanej polpenzie, neobmedzený vstup do SPA & AQUAPARKu v sprievode dospelej osoby.
- detské stoličky
Cenník - Príplatky
Platia sa na mieste pri príchode na recepcii.
- daň z ubytovania 1,50 € + kúpeľný poplatok 0,45 € / osoba / noc
- vyšetrenia, medikamentózna liečba a liečebné procedúry nad rámec pobytu (podľa platného cenníka kúpeľov)
Dôležité informácie
Pri príchode do hotela je parkovanie zabezpečené v areáli kúpeľov na tzv. „rýchlych státiach“ pred LD Veľká Fatra do momentu check in na recepcii hotela. Pre vstup do hotela odporúčame použiť vchod od Kráľovskej dvorany zo strany parku. Hotelový portier sa postará o batožinu, prípadne auto.
- Check in - nástup na pobyt od: 14.00 hod.
- Check out - odhlásenie sa z pobytu do: 11.00 hod.
- Pobyt začína (stravou): Večerou.
- Pobyt končí (stravou): Raňajkami.
- Parkovanie: Parkovanie a parkovacie miesto v garáži podľa platného cenníka kúpeľov. Pri apartmánoch Opera a Galanda sa nachádza parkovisko monitorované kamerovým systémom a každý apartmán má vyhradené priamo pri ubytovacom zariadení 1 parkovacie miesto.
- Internet: WiFi pripojenie na internet zadarmo.
- Zvieratá: Domáce zvieratá nie sú povolené.
Na konkrétny pobyt a termín
Vyberiete si z našej ponuky konkrétny pobyt a dátum.
(Pri objednaní pobytu nám do poznámky uveďte, že máte záujem o darčekový poukaz.)
Na konkrétny pobyt bez termínu
Vyberiete si z našej ponuky konkrétny pobyt a termín bude otvorený v rámci platnosti pobytu. Obdarovaný nás kontaktuje a vyberie si termín sám
(Pri objednaní pobytu nám do poznámky uveďte, že máte záujem o darčekový poukaz.)
Na určitú sumu - ODPORÚČAME (najviac predávané)
Poukaz je bez výberu konkrétneho pobytu a na akúkoľvek sumu.
Napríklad v hodnote 200 € a tak si obdarovaný vyberie pobyt do 200 €, prípadne si vyberie drahší pobyt a doplatí rozdiel.
Termíny
Rezervujte si pobyt
- Ak nájdete na inej webovej stránke lacnejšiu ponuku na rezerváciu toho istého pobytu, ubytovania a typu izby, môžete nás požiadať o vrátenie rozdielu v cene.
- Predtým, než požiadate o vyrovnania ceny, musíte nám poskytnúť odkaz na stránku s konkurenčnou cenou, ktorá musí byť stále dostupná online počas overovania.
- Konkurenčná ponuka musí byť pre to isté ubytovanie a rovnaký typ izby, rovnaký čas registrácie a odhlásenia a rovnaké stornovacie podmienky ako naša ponuka.
V akom prípade nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny?
- Ak je konkurenčná ponuka súčasťou vernostného alebo bonusového programu, nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny. Týmto myslíme situáciu, keď zákazník získava zľavu ako odmenu za rôzne aktivity, napr. opakovanú rezerváciu, prihlásenie sa, zadanie kódu kupónu alebo odporúčanie stránky iným zákazníkom, ktorá vedie k zmenšeniu pôvodnej ceny.
Predtým, než kontaktujete našu zákaznícku podporu, prejdite si najčastejšie otázky, v ktorých môžete nájsť odpoveď na váš problém a ušetriť tak svoj čas.
Pozrite si často kladené otázky - FAQ.