doporučuji
Liečebný pobyt TIP + cenovo zvýhodnený Senior od 60 rokov, Kúpele Nový Smokovec
Kúpele Nový Smokovec
Výber ubytovania
Kúpele budú mať technickú odstávku od 18.12.2025. Otvorenie sa predpokladá začiatkom januára 2026 (termín ešte upresníme).
Informácie o pobyte
Dôležité informácie
- Podávanie stravy: Stravovanie sa podáva v jedálni hotela Palace. Raňajky (bufet) 7:30 - 9:30 hod., obed (výber z troch menu) 11:30 - 13:30 hod. a večera (výber z troch menu) 17:00 - 19:30 hod..
- Parkovanie: Parkovanie je možné na kamerami monitorovanom parkovisku (za poplatok).
- Internet: WiFi pripojenie v celom areáli kúpeľov zadarmo.
- Zvieratá: Ubytovanie so zvieraťom v kúpeľoch nie je možné.
Dovoľujeme si Vás informovať o prevádzkových hodinách wellness a relax centra:
- vstup do wellness - utorky, štvrtky a soboty o 17:00 alebo 18:30 hod. (vstup na 1,5 hod.)
- vstup do relax zóny s bazénom sa dá využívať v rámci pobytu v popoludňajších hodinách od 15:30 – 19:30 hod. (1-hod. vstupy) - okrem nedele, pondelka (sanitárne dni)


Na konkrétny pobyt a termín
Vyberiete si z našej ponuky konkrétny pobyt a dátum.
(Pri objednaní pobytu nám do poznámky uveďte, že máte záujem o darčekový poukaz.)

Na konkrétny pobyt bez termínu
Vyberiete si z našej ponuky konkrétny pobyt a termín bude otvorený v rámci platnosti pobytu. Obdarovaný nás kontaktuje a vyberie si termín sám
(Pri objednaní pobytu nám do poznámky uveďte, že máte záujem o darčekový poukaz.)

Na určitú sumu - ODPORÚČAME (najviac predávané)
Poukaz je bez výberu konkrétneho pobytu a na akúkoľvek sumu.
Napríklad v hodnote 200 € a tak si obdarovaný vyberie pobyt do 200 €, prípadne si vyberie drahší pobyt a doplatí rozdiel.
Termíny
Rezervujte si pobyt
- Ak nájdete na inej webovej stránke lacnejšiu ponuku na rezerváciu toho istého pobytu, ubytovania a typu izby, môžete nás požiadať o vrátenie rozdielu v cene.
- Predtým, než požiadate o vyrovnania ceny, musíte nám poskytnúť odkaz na stránku s konkurenčnou cenou, ktorá musí byť stále dostupná online počas overovania.
- Konkurenčná ponuka musí byť pre to isté ubytovanie a rovnaký typ izby, rovnaký čas registrácie a odhlásenia a rovnaké stornovacie podmienky ako naša ponuka.
V akom prípade nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny?
- Ak je konkurenčná ponuka súčasťou vernostného alebo bonusového programu, nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny. Týmto myslíme situáciu, keď zákazník získava zľavu ako odmenu za rôzne aktivity, napr. opakovanú rezerváciu, prihlásenie sa, zadanie kódu kupónu alebo odporúčanie stránky iným zákazníkom, ktorá vedie k zmenšeniu pôvodnej ceny.
Predtým, než kontaktujete našu zákaznícku podporu, prejdite si najčastejšie otázky, v ktorých môžete nájsť odpoveď na váš problém a ušetriť tak svoj čas.
Pozrite si často kladené otázky - FAQ.