Bola som veľmi spokojná s vybavením pobytu.
Ubytovanie v Bachledovej doline, kde Vás čaká luxusný wellness, bazén a príjemná atmosféra, Grand Hotel Bachledka Strachan ★★★★ Ždiar
Grand Hotel Bachledka Strachan ★★★★ Ždiar
Informácie o pobyte
Pobyt zahŕňa
- ubytovanie
- uvítací drink Strachanovica 42 % (destilát z čučoriedok) naša špecialita
- strava / raňajky s bohatým výberom teplých a studených jedál vrátane nápojov alebo polpenzia (raňajky s bohatým výberom teplých a studených jedál vrátane nápojov a večere formou pestrých bufetových stolov)
- neobmedzený vstup Wellness & SPA Katarína (15:00 - 22:00 hod.)
- neobmedzený vstup do vyhrievaného bazéna so slanou "morskou" vodou a protiprúdom (08:00 – 22:00 hod.)
- neobmedzený vstup do detského bazéna Ježka Dežka (08:00 – 22:00 hod.)
- tematické večery s hudobným doprovodom vo vybraných termínoch
- denné skipasy zadarmo (Ski centrum Strachan a Ski centrum Strednica) (ponuka platí pre pobyty od začiatku lyžiarskej sezóny do 26.12.2024 a od 06.01.2025 do konca lyžiarskej sezóny)
- bezplatné monitorované parkovisko priamo pri hoteli
- WiFi
Deti
- Dieťa do 2,99 rokov bez nároku na lôžko zadarmo (detská postieľka na vyžiadanie za poplatok).
- Deti 3 - 9,99 rokov na prístelke má zvýhodnenú cenu za stravu.
Príplatky
- miestny poplatok 2 € / dospelá osoba a dieťa od 15 rokov / noc
- domáci miláčik 30 € / noc
- Prosseco na izbu, kvety na izbu, ovocná alebo syrová misa, neskorý Check-out, hotelová práčovňa
Dôležité informácie
- Parkovanie: Parkovisko pri hoteli a je neplatené a nestrážené.
- Internet: WiFi pripojenie.
- Zvieratá: V hoteli je možné ubytovanie so zvieraťom za poplatok.
- Check in/ Check out: 14:00 hod. / 10:00 hod.
Čarovné Vianoce a Kráľovský Silvester na horách
Navštívte unikátny goralský penzión a zažite čaro goralských Vianoc, nezabudnuteľný Silvester a Nový rok v malebnom prostredí Belianskych Tatier.
PROGRAM VIANOČNÉHO POBYTU 22.12. - 27.12.2024
- Obľúbené animácie pre deti vo vybraných termínoch
24.12.2024 utorok
- Tradičná štedrá večera s hudobným klavírnym doprovodom
- Predstavenie vianočných tradícií Goralov
- Vystúpenie koledníkov s betlehemským vianočným programom
- Darček od Ježiška pre každého
PROGRAM SILVESTROVSKÉHO POBYTU 27.12.2024 - 01.01.2025
- Obľúbené animácie pre deti vo vybraných termínoch
- Denné skipasy zadarmo (Ski centrum Strachan a Ski centrum Strednica)
31.12.2024 utorok
- Slávnostná servírovaná večera
- Silvestrovský galavečer s moderátorom a hudobným hosťom: Pavol Peschl ml.
- Zábava so živou kapelou pod taktovkou Radka Gorčiho
- Kúzelnícka šou plná mágie a humoru
- Bohatá tombola s atraktívnymi cenami
- Polnočný bufet a novoročný prípitok
Na konkrétny pobyt a termín
Vyberiete si z našej ponuky konkrétny pobyt a dátum.
(Pri objednaní pobytu nám do poznámky uveďte, že máte záujem o darčekový poukaz.)
Na konkrétny pobyt bez termínu
Vyberiete si z našej ponuky konkrétny pobyt a termín bude otvorený v rámci platnosti pobytu. Obdarovaný nás kontaktuje a vyberie si termín sám
(Pri objednaní pobytu nám do poznámky uveďte, že máte záujem o darčekový poukaz.)
Na určitú sumu - ODPORÚČAME (najviac predávané)
Poukaz je bez výberu konkrétneho pobytu a na akúkoľvek sumu.
Napríklad v hodnote 200 € a tak si obdarovaný vyberie pobyt do 200 €, prípadne si vyberie drahší pobyt a doplatí rozdiel.
Termíny
Rezervujte si pobyt
- Ak nájdete na inej webovej stránke lacnejšiu ponuku na rezerváciu toho istého pobytu, ubytovania a typu izby, môžete nás požiadať o vrátenie rozdielu v cene.
- Predtým, než požiadate o vyrovnania ceny, musíte nám poskytnúť odkaz na stránku s konkurenčnou cenou, ktorá musí byť stále dostupná online počas overovania.
- Konkurenčná ponuka musí byť pre to isté ubytovanie a rovnaký typ izby, rovnaký čas registrácie a odhlásenia a rovnaké stornovacie podmienky ako naša ponuka.
V akom prípade nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny?
- Ak je konkurenčná ponuka súčasťou vernostného alebo bonusového programu, nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny. Týmto myslíme situáciu, keď zákazník získava zľavu ako odmenu za rôzne aktivity, napr. opakovanú rezerváciu, prihlásenie sa, zadanie kódu kupónu alebo odporúčanie stránky iným zákazníkom, ktorá vedie k zmenšeniu pôvodnej ceny.
Predtým, než kontaktujete našu zákaznícku podporu, prejdite si najčastejšie otázky, v ktorých môžete nájsť odpoveď na váš problém a ušetriť tak svoj čas.
Pozrite si často kladené otázky - FAQ.